Indoor Brabant 2006

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

MissDesign

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 22:42

Wat vonden jullie van de proef van het nichtje van Anky van Grunsven?? Ik vond het niet zo super

maccie

Re: Indoor Brabant 2006

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 22:44

ik kom er net pas achter dat het dit weekend was, kaartjes moeten perse in de voor verkoop gekocht worden? anders wil ik morgen graag gaan...

Solitair

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 22:47

wij zijn dr ook weer..
wij zaten in tribune w3.

Clairtjuh schreef:
Heey! Het was echt super vandaag!!! Waar zaten jullie? Wij zaten in W2, tijdens grand prix in het midden en tijdens kür op muziek 2e rij!
*edit*: hebben jullie met de grand prix het nichtje van anky gezien, Jaqueline van Grunsven, die reed haar proef verkeerd en ze doet naar mijn idee haar handen heel hoog

ja dat vond ik ook al. ze hield dr handen ontzettend hoog. en ik vond dat mistral wel iets lager mocht lopen met z'n hoofd.
ik vond het niet een mooie combinatie.
trouwens..volgensmij is dat haar schoonzus toch?

Laura123

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 22:53

Clairtjuh schreef:
Wat vonden jullie van de proef van het nichtje van Anky van Grunsven?? Ik vond het niet zo super

Nee vond het niks, ook wel vaag dat anky de bak verleit toen ze krack niet kon houden, en met de prijsuitreiking kwam edward ineens met painted black terwijl de kur op lingh was gereden

Maarja ik ging natuurlijk voor Laurens heb er ook veel filmpjes van gemaakt

Urielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 22:53

Clairtjuh schreef:

Jacqueline, de schoonzus van Anky?
Heel eerlijk gezegd: vreselijke proef
Ze zat er heel vreemd op ook, of vind ik dat alleen?

Lilliputter

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 23:36

Laura123 schreef:
Clairtjuh schreef:

Nee vond het niks, ook wel vaag dat anky de bak verleit toen ze krack niet kon houden, en met de prijsuitreiking kwam edward ineens met painted black terwijl de kur op lingh was gereden

Maarja ik ging natuurlijk voor Laurens heb er ook veel filmpjes van gemaakt

het was idd de schoonzus van anky

enne hoe kom je in hemelsnaam bij painted black >;) het was overduidelijk gribaldi die edward gal reed tsja... heel veel ruiters pakken een ander paard voor de ereronde,kan zo veel redenen hebben
jaqueline begon wel goed maar haar paard mist gewoon nog wat ervaring en de dingen die de andere wel goed deden...

en waarom zou je krack langer in de ring laten als hij heel druk is en toch geen ereronde kan lopen,juist goed dat ze hem uit de ring haalde,stel dat hij aan de knetter ging of weet ik wat er zou kunen gebeuren,die risico,s neem je gewoon niet....

Laura123

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 23:48

enne hoe kom je in hemelsnaam bij painted black >;) het was overduidelijk gribaldi die edward gal reed tsja[/quote]

he ja verdorie die bedoelde ik ook haha wat een dom van mij om ankys paard te noemen Ja ik weet dat mistral lastig is de vorige eigenaar is de eigenaar van de manege waar ik les

Laura123

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 23:50

anky had zelf gezegd dat ze mistral dus totaal geen fijn paard vond

en tja miss dat krack eht daar moelijk mee had maar toch vind het beetje laf, ook was het miss ebter voor krack maar het is neit de eerste keer dat er voor hem geklapt word

gabyfedde

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 23:54

zaira

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 00:03

Ik vond dat Jacqueline echt een prut proef reed. Het was echt om te schamen. Anky was inderdaad overgewaardeerd maarja haar eerste 5 punten heeft ze al omdat ze Anky is.
Laurens had echt super gereden en ik vond het geweldig. Het aplaus had hij zeker verdiend.
Imke, Isabel en Edward hadden ook heel erg goed gereden, het zag er heel netjes uit en was mooi op de muziek!!!!
Ik heb genoten!!!!

Lilliputter

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 00:47

anky heeft het gewwon echt dik verdiend,heb tot dat imke kwam geen goede passage en piaffe gezien,iets wat anky super kan en sali natuurlijk
de hele proef van anky was gewoon super dus die 87% is dik verdiend

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 00:57

jantineS schreef:
Iemand die foto's heeft gemaakt trouwens??

Zat!

ongeveer 180, morgen als ik terug kom van IB hoop ik een selctie erop te kunnen zetten. ben net terug van avond programma.

albert zoer heeft gewonnen en met de derby harrie smolders

ik zat trouwens naast arbert voorn op de tribunne

waar was iedereen van de meeting?
ik heb van 19,15 tot 19,45 oid met haike gestaan daar maar er kwam niemand

Kimble

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 02:26

Ik ben ook net thuis.
Het was echt weer heel erg gaaf!
Heel de dag op de 1e rij in het midden van W3 gezeten. We zaten echt helemaal top.
Bijna duizend foto's gemaakt en er zitten er volgens mij hele aardige tussen, maar dat zie ik morgen wel.
Ik vonc in de special niet terecht dat Anky 2e werd voor Edward op 0.12 punten. Gribaldi liep echt veel en veel beter dan Crack. Zag er veel moeier constanter en vloeinder uit.
In de kur vond ik dat ze ook weer heel hoog scoorde, maar alles zag er wel heel goed uit. Het word nu echt wel tijd voor een nieuwe kur. Het is net of ze deze al 10 jaar rijd, zo vaak hebben we hem ondertussen gezien.
Ed en Lingh hebben netjes gereden, maar helaas nog steeds net niet goed genoeg. Ik vond z'n middenstap wel heel slecht, maar dat is waarschijnlijk gewoon een zwak punt.
Imke: echt klasse!!
Laurens: jammer dat hij z'n nieuwe kur niet reed. Was ik zo benieuwd naar. En wat ik begreep had hij in een interview op de NOS gezegd dat hij hem ging rijden? Jammer, maar hij heeft echt super gereden.
Jacqueline v. Grunsven had ik echt zwaar medelijden mee. Reed ze nog verkeerd ook. Erg jammer.
Ik vond Schimdt ook weer goed. Ook al liepen z'n paarden niet helemaal top. Jammer dat hij hij Wansuela niet bij zich had. Ben zo gek op dat paard. Hij is na Ed en Anky echt mijn favoriet. Kan er niks aan doen, maar hij kan zo geweldig rijden!
Springen was geweldig vandaag. Ook daar van genoten en een hoop foto's gemaakt.
Knal gele Anky sjabrak gekocht, kon het niet laten. Nu ook eindelijk een halsdeken voor Mike gevonden. Maatje 105 met hals is blijkbaar erg moeilijk! Gelijk ook maar laten borduren, was dat gelijk ook weer gebeurd.
Het was helemaal top deze dag! Volgend jaar weer.
En nu op naar Jumping amsterdam, Aken, NK en Outdoor Gelderland. Dat heb ik in ieder geval te doen dit jaar.

Esther_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 09:45

maccie schreef:
ik kom er net pas achter dat het dit weekend was, kaartjes moeten perse in de voor verkoop gekocht worden? anders wil ik morgen graag gaan...

Je kunt ze ook gewoon nog bij de kassa kopen.
Ik ga zo meteen ook nog een keer.

loutjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 10:38

ik vond het echt helemaal geweldig! heb gelukkig bijna alles op film staan dus kan stiekem na genieten.

veronoz en ik zaten met springen op de eerste rij, en met de kur op de tweede in W3 dus we hadden een super zicht!

het was echt prachtig allemaal, ook de show achteraf.

de special van ank met krack vond ik ook niet zo super. En helemaal niet vergeleken met edward. Gribaldi is echt een super hengst. Daarnaast vond ik dat isabell terecht eerste is geworden zij liet pas zien in de proef wat een echte ontspannen harmonieuze rit is.

Anky's kur op salinero was geweldig om een keer in het echt te bekijken, echt te kwijlbekken stonden we. Misschien was het niet helemaal vlekkenloos dat zou ik niet weten (zoveel verstand van de grand prix heb ik niet ) maar het is wel gewoon top als je er dan bij bent en anky wint ook echt met een nieuw record..

de kur van edward met lingh was ook gaaf. Helemaal top om lingh een keer inhet echt te zien.
Laurens reed ook super, veronoz en ik vonden hem nooit zo geweldig,maar dat is na deze kur wel verandert!!!!

Nouja verder hebben we echt super genoten........volgend jaar zeker weer.

NeandroD

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 11:31

Haha kom maar op met die foto's! ben heel benieuwd!

Navidad

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 11:49

Urielle schreef:

Jacqueline, de schoonzus van Anky?
Heel eerlijk gezegd: vreselijke proef
Ze zat er heel vreemd op ook, of vind ik dat alleen?

nee je bent niet de enigste, Jaquline zat hem inerddad ontezettend in de weg, ze was totaal niet een met het paard en zat hem steeds tegen. mevrouw zat zelf erg scheef (naar buiten geneigd) daardoor kon mistral zijn gangen totaal niet tonen

maxxie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 12:32

Ik vond het echt geweldig De küren van imke en laurens, echt kippenvel! Anky super met dr record en Lingh wat kan die toch draven. Het niveau was niet te vergelijken met vorig jaar. Ik vond de grand-prix special terecht gewonnen door Isabel, ik vond persoonlijk Anky en Krack tegenvallen. Relevant een prachtig paard, jammer van zijn passage maar het zag goed uit. Ik heb me dood ge-ergerd aan alle flitsers die na 1000x gevraagt te zijn om te stoppen toch vrolijk door flisten! En dat kleine meisje die zichzelf geen Anky vond, maar haar moeder vond haar al wel een talent Het was een lange zit maar het was zeker de moeite waard, ik heb genoten! Op naar jumping Amsterdam

narrator

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 13:15

Hoe is de meeting eigenlijk verlopen.. we liepen om kwart over 7 langs het drunershuis.. en zagen 2 meisjes staan.. verder.. niemand.. en toen moesten we al weg.. naar een paar anderen..

stalleke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 13:18

Pfoe die jaqueline zou zich echt moeten schamen want ze heeft zich echt voor schut gezet gister!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 13:38

Om half 4 komt op Nederland2 het springen van Indoor Brabant!

Kimble

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 13:47

Werth heeft idd terecht de special gewonnen. Ze heeft erg goed gereden, in de kur vond ik haar ook erg goed. Anky had 3e moeten eindigen. Edward was echt beter en dan 0,12 verschil!
Het was lache toen Edward klaar was met special. Hij had onze vlag al gezien, Grib alleen niet. Die schrok zich rot!
Ben echt net uit bed. Ben gewoon niet eerder wakker geworden. Het was een lange dag gister.
Ga nu eerst kijken de NOS heeft uitgezonden, daarna foto's bekijken. Het zijn er zoveel!
Ik vond de show van Pignon ook heel erg goed! Achter ons zaten mensen te mutsen dat hij z'n paarden sloeg, maar dat deed hij juist helemaal niet.
Die bruine eigenwijs was erg leuk. Zeker in die 2e show 's avonds toen hij niet wilde blijven liggen.
Ik vond dat kleine meisje met der shet ook wel heel erg leuk. Als het goed is heb ik een hele mooie foto als hij op z'n achterbenen staat.

ippolata

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 13:54

[quote="Kimble"]Werth heeft idd terecht de special gewonnen. Ze heeft erg goed gereden, in de kur vond ik haar ook erg goed. Anky had 3e moeten eindigen. Edward was echt beter en dan 0,12 verschil!
Het was lache toen Edward klaar was met special. Hij had onze vlag al gezien, Grib alleen niet. Die schrok zich rot!
quote]
lol waren jullie dat met vlag! hij vond het wel leuk

En laurens had idd veel hoger moeten staan! zijn kür was echt über-Kwijl!

litteltje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 14:18

narrator schreef:
Hoe is de meeting eigenlijk verlopen.. we liepen om kwart over 7 langs het drunershuis.. en zagen 2 meisjes staan.. verder.. niemand.. en toen moesten we al weg.. naar een paar anderen..

week niet.. wij stonden daar iets van een kwartier te wachten.. en zagen maar niemand..

Solitair

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 14:46

[quote="Kimble"]
quote]

ik heb wel een vlag gezien..maar dat was helemaal vooraan in vak w3. waren jullie dat soms?