Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Clairtjuh schreef:Heey! Het was echt super vandaag!!! Waar zaten jullie? Wij zaten in W2, tijdens grand prix in het midden en tijdens kür op muziek 2e rij!
*edit*: hebben jullie met de grand prix het nichtje van anky gezien, Jaqueline van Grunsven, die reed haar proef verkeerd en ze doet naar mijn idee haar handen heel hoog
Clairtjuh schreef:Wat vonden jullie van de proef van het nichtje van Anky van Grunsven?? Ik vond het niet zo super
Clairtjuh schreef:Wat vonden jullie van de proef van het nichtje van Anky van Grunsven?? Ik vond het niet zo super
Laura123 schreef:Clairtjuh schreef:Wat vonden jullie van de proef van het nichtje van Anky van Grunsven?? Ik vond het niet zo super
Nee vond het niks, ook wel vaag dat anky de bak verleit toen ze krack niet kon houden, en met de prijsuitreiking kwam edward ineens met painted black terwijl de kur op lingh was gereden![]()
Maarja ik ging natuurlijk voor Laurensheb er ook veel filmpjes van gemaakt
jantineS schreef:Iemand die foto's heeft gemaakt trouwens??
maccie schreef:ik kom er net pas achter dat het dit weekend was, kaartjes moeten perse in de voor verkoop gekocht worden? anders wil ik morgen graag gaan...
Urielle schreef:
Jacqueline, de schoonzus van Anky?
Heel eerlijk gezegd: vreselijke proef
Ze zat er heel vreemd op ook, of vind ik dat alleen?
narrator schreef:Hoe is de meeting eigenlijk verlopen.. we liepen om kwart over 7 langs het drunershuis.. en zagen 2 meisjes staan.. verder.. niemand.. en toen moesten we al weg.. naar een paar anderen..