Alja schreef:Ik heb gewoon geen lijstje en niks nodig
Maar ja je weet nooit waar je tegen aan loopt he
Hier net zo, daarnaast ben ik in maart altijd volledig blut. Dus ik kan ook niet veel kopen.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
chamion schreef:darkadia schreef:Als iemand t leuk vind te meeten op equitana, gezellig! Ga alleen namelijk Haha. Hoeft geen hele dag te zijn. Paar uurtjes ook leuk.
Weet iemand of je op dag zelf ook tussendoor buiten kan met stempeltje zoals vaak is bij evenementen?
welke dag ga je?
darkadia schreef:Hangt beetje van het weer af. Ik kom maandagochtend aan in Essen. En vrijdagavond ga ik naar huis. Kan drie dagen de beurs op en wil ook dagje Essen/omgeving verkennen.
ikkeniet schreef:Ik heb niet veel nodig, hoop een minideken te scoren.
En ga kijken of ik bv glucobalance goedkoper kan krijgen dan hier.
Verder zit ik nog even met een parkeerprobleempje.
Mijn vriendin heeft een invalidekaart en normaal kunnen we daar de naast gelegen parkeergarage in.
Nu heeft mijn auto een gele sticker gekregen voor in de Duitse steden.
Dus ik hoop dat we toch de stad in kunnen komen, want met en rolstoel de bus in, is niet prettig.
Jet schreef:ikkeniet schreef:Ik heb niet veel nodig, hoop een minideken te scoren.
Mijn vriendin heeft een invalidekaart en normaal kunnen we daar de naast gelegen parkeergarage in.
Dus ik hoop dat we toch de stad in kunnen komen, want met en rolstoel de bus in, is niet prettig.
Kan jouw vriendin helemaal niet uit de rolstoel? Dan lijkt het me lastig om haar met die pendelbus te laten gaan, hoewel het denk ik niet onmogelijk is. Als ze wel uit kan stappen en een paar passen en een opstapje redt, lijkt het me te doen hoor.
ikkeniet schreef:Ik heb niet veel nodig, hoop een minideken te scoren.
Kiekeboefje schreef:Zouden ze ook een leuke frontriem in maat shet hebben? Dat is bij de webshops vaak al lastig. Of ze zijn meteen niet te betalen.
Wil graag een vliegendere met hals en buikflap. Kijken naar goede kleine maas hooinetten. Goor de rest zie ik wel. Niet persee een groot budget voor in gedachten. Maar dat word weer moeilijk denk ik