BarbaLala schreef:De champagne is ook verkocht inderdaad.
Vast niet voor de genoemde 12.000,- euro

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Kermis schreef:robert45 schreef:@kermis
Als je een veulen hebt die nooit in handen komt en dan ineens moet vaststaan dan zal die idd gaan springen.
Daarom is het fijner om ze thuis ook al eens te leren vaststaan. Dan heb je het hangen en springen thuis, niemand ziet het en niemand heeft er commentaar op.
Sommige dieren zijn hardleers en doen er wat langer over om het te leren maar uiteindelijk leren ze het wel.
dat paard zat vast met zijn been in het touw. ik snap best dat paarden die niet gewend zijn vast te staan gaan springen. maar dit paard was in totale paniek omdat ie vast zat met zijn been. en dan word er maar een beetje bij gestaan en naar gekeken. niet oké vind ik.
de rest van de filmpjes, ja sneu dat ze moe zijn maar zo staat die van mij ook vaak genoeg.
Ik ben niet tegen paarden markten.
Als je een jaarling hebt die niet gewend is vast te staan laat m lekker thuis. deze is waarschijnlijk verpest voor het leven.
FennyPower schreef:https://1037againstanimalcruelty.com/418-2/
Kwam deze link tegen.. arme diertjes..![]()
Welshje op filmpje 1 had ik zou mee willen nemen als ik plek en geld had..
Kermis schreef:Wat jullie vinden mogen jullie vinden.
Ja ik zou er heen lopen ja. Straks breekt ie zijn benen nog.
Maar dat ben ik, en ik verander die mening niet.
Als ie nog nooit heeft vastgestaan laat m dan lekker thuis
Kermis schreef:Wat jullie vinden mogen jullie vinden.
Ja ik zou er heen lopen ja. Straks breekt ie zijn benen nog.
Maar dat ben ik, en ik verander die mening niet.
Als ie nog nooit heeft vastgestaan laat m dan lekker thuis
Gub schreef:Ook wij zijn weer thuis
[ [url=m/5Rugqu.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik had het idee dat er wel eens meer paarden op de markt hebben gestaan, het oogde niet heel vol.
_Knofje schreef:Gave pony's zijn er met bokkers mee gegaan en veel zeg!!!
Ik heb ook een veulen gekocht, vermoed dat het zal uitgroeien tot een D maat, Welsh,
donkerbruin met 3 witte benen en een mooie bles! blij mee!
Eilinora schreef:Cayenne schreef:Ik ben benieuwd of de champagne uiteindelijk nog verkocht is. Weet iemand waar dat dier uberhaupt vandaan kwam?
Nyckle heeft hem bezichtigd dus die weet het misschien wel
dejong_wever schreef:Ik wou graag een extra regendeken kopen.
Mijn vader zei toen dat er voor op de markt bij de kermis nog een kraam stond, daar aangekomen, bleek het 200 grams was. Eigenlijk ook niet erg en pap stemde toe. Want de verkoper had geen 0 grams dekens.
Dus ik vroeg de verkoper, wat moet zo'n deken kosten ik mocht hem voor 45 euro(verkoopprijs was 54 euro, maar ik deed net dat ik dat verkoopbordje niet had gezien) Dus ik zeg, en 2? Nou 90 zei de verkoper?! Hmmm, schijnbaar keek ik heel vertwijfeld naar mijn vader.. Zegt de verkoper, heb je zachte handen? Ik denk huh? Wat wil die? Kijk ik heel dom naar mijn handen, ja die zijn wel zacht..
Steekt hij de hand uit, je mag 2 voor 80 euro hebben.. Toen begreep ik hem pas, en klapte snel de hand erop. Konden we mooi met 2 regendekens met een lichte voering erin naar huis. Ben er zeer blij mee!
Achteraf nooit gedacht dat ik zou handelen bij een kraam, haha..
Mijn vader zei toen dat er voor op de markt bij de kermis nog een kraam stond, daar aangekomen, bleek het 200 grams was. Eigenlijk ook niet erg en pap stemde toe. Want de verkoper had geen 0 grams dekens.
Dus ik vroeg de verkoper, wat moet zo'n deken kosten ik mocht hem voor 45 euro(verkoopprijs was 54 euro, maar ik deed net dat ik dat verkoopbordje niet had gezien) Dus ik zeg, en 2? Nou 90 zei de verkoper?! Hmmm, schijnbaar keek ik heel vertwijfeld naar mijn vader.. Zegt de verkoper, heb je zachte handen? Ik denk huh? Wat wil die? Kijk ik heel dom naar mijn handen, ja die zijn wel zacht..
Steekt hij de hand uit, je mag 2 voor 80 euro hebben.. Toen begreep ik hem pas, en klapte snel de hand erop. Konden we mooi met 2 regendekens met een lichte voering erin naar huis. Ben er zeer blij mee!