Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
maximepatser schreef:Yes! nog een ruime maand en dan kunnen we los!![]()
Ik heb behoorlijk gespaard en mezelf afgelopen tijd een 'koopstop' gegeven.
Dit is mijn lijstje, of lijst op het moment:
- laarzentas
- bucas recuptex
- Meerdere setjes bestaande uit dekje en bandages
- heel veel rijsokken
- Meerdere vesten en shirtjes zijn zeer welkom
- navy bodywarmer van spooks
- Navy rijhandschoentjes
- witte peesbeschermerset
- witte springschoenen met bont
- beenbeschermerset voor transport
- halster + touw van eskadron
Hoef echt niet met alles thuis te komen, alleen als het echt super leuk is of voordeliger dan thuis!
Edit: En een wedstrijdshirt!
Alexandra__ schreef:Hallo mede equitanagangers! Ik heb nieuwe wedstrijdlaarzen nodig, want ik krijg mijn petrie superiors helaas niet meer dicht
Nu ben ik van plan om eens op Equitana te gaan kijken. Ik ben benieuwd of jullie hier ervaringen mee hebben en wat de prijzen gemiddeld genomen zijn.
melissa_93 schreef:Alexandra__ schreef:Hallo mede equitanagangers! Ik heb nieuwe wedstrijdlaarzen nodig, want ik krijg mijn petrie superiors helaas niet meer dicht
Nu ben ik van plan om eens op Equitana te gaan kijken. Ik ben benieuwd of jullie hier ervaringen mee hebben en wat de prijzen gemiddeld genomen zijn.
Beetje verouderd inmiddels, maar ik heb 2 jaar geleden voor het trainen simpele zwarte laarzen van pioneer gekocht, super fijn en waren 100 euro. Ze zijn nu helaas net kapot gegaan. Maar ga zeker een paar nieuwe halen
Ik heb mijn lijstje ook al klaar, wordt vast nog wel groter
rijbroeken
'simpele'cap voor trainen
dekjes
rijlaarzen
kalkoenen
winterjas
2 jaar terug mijn favo cap gekocht van Uvex. VOnd m altijd veel te duur, daar zag ik m met 200 euro korting dus dat kon ik niet laten gaanNOg steeds heel blij mee
Alexandra__ schreef:Dank nog voor he reactie Melissa! Ik ben wel op zoek naar iets met lak, hoop dat ze wat voor me hebben