Ik had overigens geen last van het Brabantse accent, maar ik woon in Nijmegen, dus ik hoor het vaak zat voorbij komen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik had overigens geen last van het Brabantse accent, maar ik woon in Nijmegen, dus ik hoor het vaak zat voorbij komen
Bellatrix schreef:Bianca, ik heb ook foto's van jullie! Staan op mijn FB: https://www.facebook.com/MarliesTrapFot ... 6138739534
Jullie waren wel hilarisch samen!!

2 km voor HE Schoentje schreef:Dank je, leuk om te horen. Is toch altijd afwachten, zeker omdat we beide nonchalant genoeg zijn en dus gewoon weinig tot niks afgesproken hadden over hoe we de clinic zouden doen.
Ik had je foto's al gezien, mooi! Ik had er ook op gereageerd of ik de foto's mag gebruiken op mijn sociale media. Ovv van je naam natuurlijk.
Mag dat?
Ik heb er echt zin in. Ik heb echt wel een paar piste's waar ik de hele dag wel kan blijven staan! Zoals bij de fokkerij.. zo interessant! Groenhorst barneveld piste zijn ook erg leuke dingen die mij zeker kunnen helpen. Net zoals de NH piste..
Ik ga samen met een vriendin die 2 springpaarden heeft en zelf gaat opleiden, dus ik ben denk ik ook wel veel bij de springpiste.