Wat afschuwelijk!! Jullie stonden nog zo aan het begin van een leven samen. Zulke mooie plannen samen. En dan ineens is alles weg... Je allergrootste liefde... Op zo'n vreselijke manier.
Ik wil je condoleren met dit intens grote verlies en wens je alle kracht toe om dit verlies te dragen. Woorden schieten te kort....
Ik kom er NU pas achter dat ik jullie altijd volgde hier op Bokt en zoveel bewondering er voor had! En had het idd op FB voorbij zien komen (mensen die ik ken, hadden gereageerd op jouw berichtje). Maar toen drong het nog niet tot me door dat het over jullie ging.. He bah, ben er echt niet goed van heeeeeel veel sterkte gewenst !!
Ik ben het nieuwsbericht tegengekomen en vond het al zo vreselijk en jammer... Zo jong. Ontzettend veel sterkte, moed en liefde Ts, echt waar. Dit is zo niet wat er moet gebeuren als je al die hoop en toekomst samen hebt. Gecondoleerd ook van mij.
Ohh wat meis wat erg. Ik lees het bericht met de tranen in mn ogen en ik ken jullie niet eens. Soms is het leven zooo verrekte oneerlijk! Ik hoop dat je kracht en liefde genoeg heb om dit verdriet een plekje te geven strakjes. Voor nu de moed en kracht om door te gaan. (al zal dat op een soort auto-piloot zijn) Ik vind het heel knap dat je dit zo op schrijft en plaatst, dat gaat je helpen in de verwerking later. Voor alle bekende, familie heel veel sterkte toegewenst.
Roosje_
Geplaatst: 06-03-15 13:01
Afschuwelijk. Heb over m'n hele lichaam kippenvel. Zo jong.. En in de bloei van zijn leven. Jullie stralen op jullie foto's samen. Ik wens je heel veel kracht toe.
Uppojono
Geplaatst: 06-03-15 13:01
Wat verschrikkelijk. Ontzettend veel sterkte.
NienSCHaap
Geplaatst: 06-03-15 13:06
Toen ik dat nieuws bericht langs zag komen op Facebook werd ik er compleet stil van Nu ook krijg ik zo'n raar gevoel van binnen... Ik wil je ook via deze weg ontzettend veel sterkte wensen met het verlies David
Woorden schieten me te kort, ik hoop dat je het na van tijd een plekje kan geven.
ilsse
Geplaatst: 06-03-15 13:07
Verschrikkelijk.. heel erg veel sterkte met dit enorme verlies.. krijg er kippenvel van als ik dit lees :-( wat intens verdrietig