edit foto toegevoegd

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
demo_love schreef:Net weer een ochtendje geschreven. Wel een lastig jurylid hoor.Ik heb welgeteld 1x een 8 op mogen schrijven. En ik had beter carbonpapier kunnen leggen onder de tekst: 'moet meer verruimen'.
bertie schreef:demo_love schreef:Net weer een ochtendje geschreven. Wel een lastig jurylid hoor.Ik heb welgeteld 1x een 8 op mogen schrijven. En ik had beter carbonpapier kunnen leggen onder de tekst: 'moet meer verruimen'.
Als jurylid zeg ik vaak: Ik had graag een stempel gehad. Vaak zie je dezelfde problemen.
Jammer dat je het als 'lastig jurylid' ziet.
Wie weet had dat jurylid wel gelijk.
Morgen jureer ik de M2, en zaterdag een grote Z1 ring.
Ik denk dat ik graag tenminste twéé stempels bij me kan hebben! ")
Het eerste stempel zou dan kunnen zijn met het woord 'lengtebuiging'. Want dat is echt vaak een probleem.
TIP! als een travers gereden wordt van mij als jurylid af, en ik zie het buitenoor, dan is dat standaard een onvoldoende. Want de voorhand rijdt dan niet recht op de hoefslag.
En voor het tweede stempel kies ik het woord 'impuls'. Want na een aantal dagen proeven rijden is de puf er bij de ruiters en paarden vaak uit. Helaas kan ik daar als jurylid geen rekening houden. Ik moet beoordelen wat ik zie, niet wat 'zou kunnen'. Sorry.
xAnnouk schreef:bertie schreef:Als jurylid zeg ik vaak: Ik had graag een stempel gehad. Vaak zie je dezelfde problemen.
Jammer dat je het als 'lastig jurylid' ziet.
Wie weet had dat jurylid wel gelijk.
Morgen jureer ik de M2, en zaterdag een grote Z1 ring.
Ik denk dat ik graag tenminste twéé stempels bij me wil hebben! ")
Het eerste stempel zou dan kunnen zijn met het woord 'lengtebuiging'. Want dat is echt vaak een probleem.
TIP! als een travers gereden wordt van mij als jurylid af, en ik zie het buitenoor, dan is dat standaard een onvoldoende. Want de voorhand rijdt dan niet recht op de hoefslag.
En voor het tweede stempel kies ik het woord 'impuls'. Want na een aantal dagen proeven rijden is de puf er bij de ruiters en paarden vaak uit. Helaas kan ik daar als jurylid geen rekening mee houden. Ik moet beoordelen wat ik zie, niet wat 'zou kunnen'. Sorry.
Wat een leuke en eerlijke reactie zeg
Misschien dat ik dit weekend ook nog kom en eventueel wat fotos schiet
klumpertje schreef:Bertie dan kom ik zaterdag bij jou rijden in het Z1! Misschien dat je je het nog herrinnert van vorig jaar. Heb toen in het M2 gereden waarbij jij wel leuk jureerde maar diegene in de andere ring echt heel laag zat...
liesen schreef:Weet iemand waar en wanneer de uitslag bekend is voor degenen die door mogen naar de finale? En hoe veel mogen er ongeveer door? Ik kan dat nergens vinden.
klumpertje schreef:Vandaag maar even een leermoment gemaakt van mijn proef. Meneer vond het wel een keer goed met die proeven dus liet me in sommige onderdelen even in de steek. Vooral in de uitgestrekte draf zo heel vervelend aangalloperen omdat hij niet aan het been loopt. Als je ze dan niet even flink voorwaats duwt blijven ze er tegenaan hangen. Gelukkig kon ik aan het commentaar van de jury zien dat ze snapte waarom ik het deedhad 196 dus dat viel nog mee voor een "prutsproef"
x_tico schreef:Bertie dan jureer je morgen mijn paard met z'n ruiter en zaterdag mij!
Ik heb vandaag het Z1 gewonnen met mijn pony.. Echt zo ongelofelijk trots! Gisteren was hij ook al 2e! Had ik nooit durven dromen!!
Heb vandaag L1 afgemeld met mijn jonkie, hij zag er erg moe uit dus even rust!!
Springen ging super, tot de laatste hindernis. Ik wilde hem op groot afdrukken maar paste helaas echt niet, rijfout. Hij maakt een pas bij daardoor een balk. Maar wel 81 stijlpunten! Top paard