Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Carolaaxxxx schreef:Ik heb mijn vorige pony mee genomen als 4 jarige die in het voorjaar echt door gereden werd. Geen enkel probleem. De vrijdag gecrosst en je kon haar zeker niet opvegen.
Dit jaar wil ik met mijn 5 jarige, ik denk dat zij eerder wat op is gezien haar karakter. Maar ik denk dat zij niet té op zal zijn
estella81 schreef:Carolaaxxxx schreef:Ik heb mijn vorige pony mee genomen als 4 jarige die in het voorjaar echt door gereden werd. Geen enkel probleem. De vrijdag gecrosst en je kon haar zeker niet opvegen.
Dit jaar wil ik met mijn 5 jarige, ik denk dat zij eerder wat op is gezien haar karakter. Maar ik denk dat zij niet té op zal zijn
Hoi Carolaaxxx. Fijn te horen:) Dan moet mijn meisje het ook redden. Ga jij je inschrijven voor dezelfde week als ik? Dressuur paarden?
Sizzy schreef:Jaa! Ik heb er weer zin in!Vorig jaar voor het eerst geweest en zeker voor herhaling vatbaar.
Ik zag week 2 idd een dagje korter, lijkt me best prima (en scheelt ook nog eens 80 euro)
@Martine: gaan jullie ook weer met de Haflingergroep?
Judith is zich wat meer op Endurance gaan richten, dacht niet dat die nog naar Ermelo wilde..
MartineC1711 schreef:Sizzy schreef:Jaa! Ik heb er weer zin in!Vorig jaar voor het eerst geweest en zeker voor herhaling vatbaar.
Ik zag week 2 idd een dagje korter, lijkt me best prima (en scheelt ook nog eens 80 euro)
@Martine: gaan jullie ook weer met de Haflingergroep?
Gezellig!![]()
Waarschijnlijk alleen met Liesbeth dit jaarJudith is zich wat meer op Endurance gaan richten, dacht niet dat die nog naar Ermelo wilde..
Ik probeer nog een paar stalgenoten mee te trekken dit keer 
) Maar die van mij krijgt normaal gesproken ook wel een stuk meer dan ze daar krijgen. MonteKarlo schreef:Weet je wat ik alleen niet snap, je gaat je dus inschrijven en je betaald gelijk, maar daarlijk ben je net te laat en sta je op de reservelijst en meld niemand zich af waardoor je er niet bij kan zijn, moet de knhs dat geld weer terug gaan storten, lijkt me een hoop gedoe, haha
Daarna wordt je wrs automatisch doorgeleid naar Ideal.