Ik zag die zwarte glimmende hengst voorbij komen in een fototopic, fantastisch mooi beest (andalusier). Verkocht voor 1500, niet te geloven!

Oh ja en ik had ook slecht bereik met mijn telefoon.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Milan_lover schreef:Froukje1993 schreef:Ziet er leuk uit! Onderste blijft wat kleiner, of niet?
Zal een A of B pony worden inderdaad, is een hengstjeheeft verder ook geen papier oid, en morgen of overmorgen komt de DA om te kijken of hij helemaal gezond is, daar twijfelen we nog over namelijk.... Hij gaat iig een heerlijk leven tegemoet!
Beau_Myrthe schreef:Vond de paardenspullen erg duur, voor een markt verwacht ik andere prijzen.
Milan_lover schreef:Voor sommige paarden vroegen ze ook echt fantasieprijzen
Milan_lover schreef:Voor sommige paarden vroegen ze ook echt fantasieprijzen
pummer12 schreef:zagen er vandaag meer bokkers een handelaar constandt op zn paarden slaan met een stok , de hele tijd roepen dat hij brave paarden had ( en dure ) zo ook en hele mooie tinker hengst uit ierland. 3500 moest hij er voor hebben en die hengst was op gegeven moment aan het meppen naar andere paarden, dus die handelaar wil hem ook en mep geven (lees schoppen) nou die hengst bedenkt zich niet en geeft diehandelaar een mep !!