Zat te denken om de ochtendvoeding weg te laten en hem alleen zijn avondvoer te geven. (dat zal al een uitdaging worden aangezien zijn vriendin ook wel wat lust
) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
.

, de andere helft van de wei is al JKK vrij. Zolang het in de grond staat eten ze het niet, het risico is er pas op het moment dat je het er uit haalt en ze er bij zouden kunnen.
.
, bedankt voor je tip
.
.

.
, het bijvoeren gaat erg goed. Ik kan de emmer over het draad eten en Luck staat dan rustig te eten terwijl zijn vriendinnetje op een afstandje blijft kijken.
. Doordat ik nu 1x per dag bijvoer heb ik besloten om te kijken hoe hij het op een halve dosis medicatie zou doen (normaal 2 zakjes poeder per dag en nu 1 zakje) , en hij lijkt het goed te doen op een halve dosis.
.
.
.
.
.
Maar sansodemineraalwaterstraal wat doet dat zeer.
Geweldig hoe hij is opgeknapt.
, we hebben een nieuw bed en ons oude bed staat uit elkaar gehaald achter de gordijnen van de slaapkamer omdat ik hem nog moet verkopen. Als je dan na een brakke nacht met je slaperige hoofd richting de wc wil lopen en vergeet dat die daar staat dan stoot je je heul hard
. Zo hard dat mijn teen binnen no time 3x zo dik en helemaal blauw was
. Het doet inderdaad nondeju veel pijn
. Ik heb letterlijk op 1 been al jankend door de slaapkamer staan springen toen ik hem voelde krakken
.
. Ze hebben het ingetapet, gips kan niet met een kapoette kleine teen.
. Met koken tikte ik perrongelijk al ergens tegen aan en kon toen wel weer gillen. Hij zit nu aan de zwaar gekneusde teen vast getapet dus ik loopt aardig met mijn kiezen op elkaar door het huis heen. (om dan maar over trapstrompelen met Jesse op mijn arm te zwijgen.)