Almelo is wel mooi starten op zand, maar ik ga er eigenlijk nooit naartoe. Ben er ooit een keer gestart

Ernie; allebei is zeker een duur grapje. Met alleen startgeld ben je er nog niet.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

_Marinke_ schreef:Almelo is hier om de hoek en haaksbergen is ook goed te rijden voor mij, heel misschien dat we almelo starten is beetje afhankelijk van hoe het allemaal uitkomt met school e.d.
Trouwens gene die dan stalling moeten regelen en voor zichzelf ook slaapplaats probeer eens te informeren bij omliggende dorpjes e.d. Almelo zelf vind ik nog best duur qua stalling en ook bij de grotere stallen betaal je al snel best een vermogen, terwijl er in de omliggende dorpen zat kleinere pensionstallen zijn die echt niet duur zijn. Ook zou ik gaan kijken naar kleinere campings waar ook paard gestald kan worden. Weet er heel misschien trouwens nog wel 1, maar geen idee hoe ze precies qua prijzen zitten en qua bezetting (of je eigen caravan mee moet nemen of niet)... Bij interesse voor meer info dan graag even pb'en, dat ga ik niet open en bloot op bokt zetten. Dan slaap je bij je paard in de buurt en je bent goedkoper uit dan wanneer je paardlief op een (grote) pensionstal zet en zelf in een hotel ofzo gaat zitten.
Vandaag had ik dus maar wat langer gereden (kan ze wel prima aan) en uiteindelijk ontspande ze wat en ging het wel wat beter. _Marinke_ schreef:Citaat:[Starts Januari:]
Wie - Wanneer - Waar
Frenka - 5e - Zeeland
Yvank_ - 6e - Emmen
Aukelizzy ( Ignofor ) 6e - Assendelft ( kringkampioenschappen klasse L2 )
Fairlady_ - 12e - Rijssen B HC
Aukelizzy ( Chapeau ) 13e - Heemskerk (L1)
Cath_16 - 13e - Laren
NoekAa_ - 13e - Pijnacker
Madelein - 13e - Nieuw Vennep
xlisza - 19e - Eersel
Ernie061111 - 20e - NDT Beek (startnr. 24)
Ernie061111 - 25e - PSV Ten Eijsden Beek (startnr. 19)
meliss1812 - 26/27- WWNA Apeldoorn
Tita - 27e - Nieuwegein
_Marinke_ - 27e - RaalteCitaat:[Starts Februari:]
Wie - Wanneer - Waar
meliss - 1/2 - wezep
Tita - 10e - Kaatsheuvel
_Marinke_ - 10e - Haarle
Tita- 16e- Groot-AmmersCitaat:[Starts maart:]
Wie - Wanneer - Waar
Tita - 3e- Bavel
Olympus_ schreef:Wauw 'mijn' jonkie ging vandaag super! Alleen dat bokken met aangalopperen moet er echt uit. Dat doet ze altijd de eerste keer zowel rechts als linksom, ik hoop dat het een fase is.
Meerdaagse wedstrijden doe ik niet, al is er 1x per jaar hier in de buurt en Ruiterweek en daar start ik altijd 2 dagen, maar niet achter elkaar.

Citaat:[Starts Januari:]
Wie - Wanneer - Waar
Frenka - 5e - Zeeland
Yvank_ - 6e - Emmen
Aukelizzy ( Ignofor ) 6e - Assendelft ( kringkampioenschappen klasse L2 )
Fairlady_ - 12e - Rijssen B HC
Aukelizzy ( Chapeau ) 13e - Heemskerk (L1)
Cath_16 - 13e - Laren
NoekAa_ - 13e - Pijnacker
Madelein - 13e - Nieuw Vennep
xlisza - 19e - Eersel
Ernie061111 - 20e - NDT Beek (startnr. 24)
Ernie061111 - 25e - PSV Ten Eijsden Beek (startnr. 19)
meliss1812 - 26/27- WWNA Apeldoorn
Tita - 27e - Nieuwegein
_Marinke_ - 27e - Raalte (1 proef)
Fairlady_ - 27e - Raalte
Citaat:[Starts Februari:]
Wie - Wanneer - Waar
meliss - 1/2 - wezep
Fairlady_ - 9e - Haarle ( oefenrubriek L1)
Tita - 10e - Kaatsheuvel
_Marinke_ - 10e - Haarle (1 proef)
Tita - 16e- Groot-Ammers
_Marinke_ - 23e - Markelo (2 proeven)
Citaat:[Starts maart:]
Wie - Wanneer - Waar
Tita - 3e- Bavel
Fairlady_ - 17e - Raalte
_Marinke_ - 24e - Mariënheem (2 proeven)
) Alleen de 17e sla ik wel over, begin maart is bij ons erg druk met verjaardagen dus dan maar even niet.