Succes met je oefenparcours!
@ Maud; Jeaah, kan ik weer wat lezen :p En je hebt een leuke vakantie zeg! Veel succes met de Rabotrainingen, lijkt me echt zo gaaf!
Eigenlijk is het Debora zonder h xD
@ Ayleen; Bij mij is er idd ook goede concurrentie. Maar misschien denken ze dat ook wel van jou! Ik vind je namelijk hartstikke leuk rijden. Ik wist niet dat het kon in de dressuur, weer naar een klasse terug gaan. Maar misschien was ze L1 HC gestart?
Heel veel succes! Gaat vast goed komen!
@ Dilay; Tuurlijk lukt dat wel met een haflinger, dat lukt net zo goed als met een ander ras pony. Als je maar plezier hebt, gewoon voor jezelf lekker rijden en dan zie je de punten/uitslag daarna wel! Veel succes!
Wat mij opvalt is dat iedereen begin januari nog selectie wedstrijden heeft. Ik heb hem 1 december al gehad, waar ik 3e met 195 punten ben geworden. Dus ik denk dat ik een grote kans heb om door te gaan, want er komen denk ik 24 deelnemers op de Regio kampioenschappen, er zijn 2 selectiewedstrijden, dus ik denk dat de beste 12 van elk doorgaan? Maar er is bij ons in januari ook nog 1, maar daar ga ik niet heen...
.