Ik rij mee met mijn friese merrie Haitske B in het M2.Ik heb hellaas 3 maand geleden een auto ongeluk gehad. Waardoor ze al een tijdje niet meer fanatiek getraind is. Maar gelukkig maakt dat Haitske niet uit en gaat er altijd voor 100 procent voor. maandag eerste dag gereden eerste proef 183 achtste plaats tweede proef 180 zesde plaats. Dus ik ben trots en ga er vrijdag gewoon van genieten

. Maandag beide paarden meegehad. Flo heeft maandag de M1 gewonnen met 207 terwijl ik niet echt tevreden was over de proef. Zag er blijkbaar toch beter uit dan het voelde. Gisteravond weer gereden en toen was ze tijdens de proef constant aan het bleren/hinniken. Moest in ring 3 en op de parkeerplaats voor de trailers stond een hengst terug te schreeuwen en toen er ook nog 1 mee ging doen op het voorterrein was het feest compleet. Veel verzet gehad in de proef. En de coupon schoot van 3en en 4en naar 7ens en 8en. Totaal bleef er nog 179-2 over. 2e proef 184. Niet volgens haar kunnen iig. Vanochtend had ze de tank een beetje leeg maar bleef het hinniken gelukkig uit. Ze probeerde het wel maar reageerde gelukkig geen ander paard. Had 192 en 7e geeindigd. Niet slecht maar ze loopt normaal eigenlijk 200+. Naja hopelijk vrijdag een goede dag en dan maar afwachten waar we eindigen in het klassement.
, moet naar voren blijven kijken en rechtop zitten
Roxann moest tegelijkertijd met jou. Zag er wel goed uit van veraf
.