vamp schreef:Goed nieuws!
al maak ik me er wel wat zorgen over nu het allemaal zo in het nieuws is. waar gaat het heen? moeten we straks onze paarden 24 uur per dag op stal houden?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Calypso84 schreef:Met die reclame van 144 (Red een dier) zijn er naar horen veel meldingen die binnenkomen. Toch vind ik het een goed initiatief. Ze mogen wel 100 meldingen binnen krijgen. Als er van die 100 maar 1 wordt gered dan vind ik het al de moeite waard!
Eerder werd er zelde gebeld en wie weet hoe slecht bepaalde dieren behandeld werden (worden). Fijn dat er nu 1 meldpunt is. En als je je zaakjes op orde hebt, dan is het toch goed?
Ariebren schreef:Maar wie bepaald er nu wat goed is voor een paard.
Als je op een deken topic reageert met, mijn paarden hebben geen deken, dan krijg je de helft van de schrijvers over je heen.
Als je bij onbeperkt hooi reageert, idem.
En zo lopen er hier op Bokt nog veel meer discussies.
Wie bepaald wat er goed is voor een paard ???:
russel schreef:Tja wat zegt de stalhouder daarvan??? Die is eerste aanspreekpunt, maar die trekken zich ook vaak niks aan van de dieren....als er maar betaald wordt...
maar weinig pensions stellen eisen aan de verzorging en dat is dan ook ELKE dag een paar uur buiten, met of zonder maatje, anders vertrekken...
Calypso84 schreef:Met die reclame van 144 (Red een dier) zijn er naar horen veel meldingen die binnenkomen. Toch vind ik het een goed initiatief. Ze mogen wel 100 meldingen binnen krijgen. Als er van die 100 maar 1 wordt gered dan vind ik het al de moeite waard!
Eerder werd er zelde gebeld en wie weet hoe slecht bepaalde dieren behandeld werden (worden). Fijn dat er nu 1 meldpunt is. En als je je zaakjes op orde hebt, dan is het toch goed?
LBLGypsyCobs schreef:Is daarom niet juist die dierenpolitie opgericht, zodat de reguliere politie zich met andere zaken kan bezig houden?
LBLGypsyCobs schreef:Aha, ik dacht dat de DP uit extra agenten bestond en niet uit agenten die uit andere functies worden gehaald.
En al hadden ze extra mensen aangetrokken, dan was er waarschijnlijk opgemerkt of er dan ook meer zedenpolitie kan komen
Citaat:Moderatoropmerking:Quote verwijderd.