Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

bij mij doet hij dat niet maar zij hadden hem net daarvoor snoepen gevoerd. gelukkig liep hij zo weer naar binnen maar een boef is hij wel!. welshfan97 schreef:@iedereen
er is een zo'n les waarbij je als groepje moet kiezen cross of springen. ik zou gaan crossen als ik jullie was! ik durfde vorig jaar niet te gaan crossen omdat ik dat nog nooit had gedaan en zelfs pas ENKELE spinglessen met deze pony had gehad. de rest van mijn groepje wou gaan crossen, meeste stemmen gelden dus ik ging maar mee. maar ik heb ze later heel erg bedankt want het was echt super leuk!
welshfan97 schreef:jammer, ik ben ook best lang, maar we hadden mijn pony pas net toen ik ineens hard ging groeien en toen wilden we hem niet meer weg doen. hij is zo fijn met rijden!![]()
soms is hij wel een boef! vorig jaar moest je als je stal corvee had de gang vegen en dan bij een pony al het schone stro in de stal doen. ging een groepje kleine meisjes het bij mijn pony in de stal doen. ik kwam net terug van de zadelkast en zie ik ze met z'n drieën tegen mijn pony staan duwen, hij wilde naar buitenbij mij doet hij dat niet maar zij hadden hem net daarvoor snoepen gevoerd. gelukkig liep hij zo weer naar binnen maar een boef is hij wel!.

er reageren niet meer zoveel mensen dat is jammer.