Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
obelix schreef:http://www.bartvanderhoek.nl/ is de fotograaf die er zowieso zondag was,heb ik doorgekregen. Hij zou ze einde vd week erop hebben volgens mij. Verder mistte ik de vaste fotograaf trouwens ook op P&K . Marcel Knaapen van paard en foto.
Maradix schreef:gem schreef:Maradix schreef:Ik was er gister ook! En heb ook sommige van bokt gezien!
We waren met de hengst Tenor gekomen, m'n instructrice en de staleigenaresse van waar ik rijd reed hem gister! In de 2e piste, om 10 voor 2 moest ze. Verder stonden we de hele dag bij de IHW-Stand en is m'n telefoon gejat..
We gingen rond half 7 van huis, rond 9 uur waren we en ik was om 12 uur vannacht weer thuis!
Krijg nou wat.... had ik mn nicht toch bijna 2 x in 1 week gezien(ik had de zaterdag omgezet in zondag)
Jaa je vertelde al bij oma toen dat je zondag heenging haha!
Heb je de IHW stand ook gezien van ons?
Blarhiminn schreef:De foto's van Amber en Nikki zijn van mij, en had aan muiske07 en Kim (orsini) ook al wat foto's gegeven, ik was er zaterdag en heb van vrij veel dingen foto's gemaakt, vooral in de hoofdring. Paard van DendroFleur heb ik ook op de foto geloof ik
tiwi1969 schreef:Mijn fles is nog niet leeg... kan ik zo nog wat aan mijn anti-rimpel-kuur doen![]()
Er was trouwens ook hele lekkere honingrum bij P&K, vergeten een fles te halen![]()
Niet echt paard gerelateerd, maar wel lekker als je koud thuis komt na een rit.