Paard en koets S'hertogenbosch

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

palousa_boy

Re: Paard en koets S'hertogenbosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 22:56

Ik kan bar weinig foto's vinden eigenlijk

Ivonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 00:04

Ik ga zo de zondag online zetten maar daar hebben jullie niet veel aan :')

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 08:26

http://www.bartvanderhoek.nl/ is de fotograaf die er zowieso zondag was,heb ik doorgekregen. Hij zou ze einde vd week erop hebben volgens mij. Verder mistte ik de vaste fotograaf trouwens ook op P&K . Marcel Knaapen van paard en foto.

Ivonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 08:35

Zo... knappe prijzen heeft die Bart vd Broek.

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 08:40

:Y) Ja ik zag het ;)

MrTut

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 14:11

:o wij zijn geen miljardairs :D

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 14:24

obelix schreef:
http://www.bartvanderhoek.nl/ is de fotograaf die er zowieso zondag was,heb ik doorgekregen. Hij zou ze einde vd week erop hebben volgens mij. Verder mistte ik de vaste fotograaf trouwens ook op P&K . Marcel Knaapen van paard en foto.

Ik heb hem de zondag wel ergens zien lopen geloof ik, maar ben benieuwd!

Marive

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 14:53

Heb even bijgelezen, komen inderdaad wel goede ideën voorbij, maar het uitvoeren is een tweede.

2 jaar geleden was er inderdaad een zeskamp voor de stamboeken waar uiteindelijk maar 5 à 6 stamboeken zich voor hadden opgegeven. Daarnaast was het ook totaal niet geregeld (moesten tally-ho doen maar bijna niemand wist wat dat was net als de barrel race) en neem maar van mij aan dat het publiek dat doorheeft.
Punt is dus dat je wel veel ideeën kan hebben, maar dat ze ook nog goed uitgevoerd moeten worden. En daar zit nou meestal het probleem ;)

Ik heb trouwens geen 'vaste' fotograaf gezien, wel jammer. Hoop dat die Bart vd Broek nog wat leuks heeft dan :)

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 16:19

Ik heb jaren terug nog een keer mee gereden met het toenmalige Tinkerteam :D. Ik reed die toen naast mijn eigen paard. Ik was Pipi langkous. Ik vond dat ze toen een heel veelzijdig programma hadden. Ik had een kunstjes act om te laten zien hij braaf en spong ook mee. Er waren nog wat western tinkers en een Z tinker. Op deze manier wordt de veelzijdigheid van de Tinker goed weergegeven.

Ik moest wel lachen, die Tinker was thuis niet de snelste, maar wanneer hij daar achter de schermen moest wachten om op te treden stond hij daar al helemaal te trappelen van ongeduld. Een plezier dat hij daar in had :)! Ik heb dit jaar mijn gegevens achter gelaten bij het NRPS als ze iemand nodig hetbben ter promotie.

NorwayFjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 16:43

De foto's van Amber en Nikki zijn van mij, en had aan muiske07 en Kim (orsini) ook al wat foto's gegeven, ik was er zaterdag en heb van vrij veel dingen foto's gemaakt, vooral in de hoofdring. Paard van DendroFleur heb ik ook op de foto geloof ik :)

Gilbey

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 16:45

ik heb ook nog in dat tinker team gezeten en toen met dameszadel mee gedaan.
dat was idd en team met van alles aan takken van paardensport, dressuur, dameszadel, springen, aangespannen, western, en vrijheidsdressuur.

En een paard kan behoorlijk anders reageren als je in zo'n ring terecht komt, maar daar moet je op voorbereid zijn en zorgen dat je wel controle houdt.

tiwi1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 16:52

Kunnen we niet als stamboeken bij elkaar gaan zitten, zodat we de diverse plannen beter vorm kunnen geven?
Ik denk dat we als we, met zijn allen de schouders eronder zetten, we een extra programma neer kunnen zetten waar Marleen zeker geen nee tegen zal zeggen.
Een meerkamp tussen een stuk of 6 á 8 rassen lijkt mij ideaal. Veel meer kan je niet hebben, dan wordt het te lang per onderdeel.

Vorige keer hebben mee gedaan (uit mijn hoofd, correct me if I'm wrong):

NRPS
Haflingers
Fjorden
Groninger
Shetlanders
???

Groningers zijn breed inzetbaar en overal voor in en de mensen die daarbij horen ook. :D

Als er nu voldoende enthousiaste reacties komen zal ik hiervoor volgend jaar een aanzet geven.

Wij kunnen met zijn allen P&K een stukje aantrekkelijker maken zodat we over 30 jaar nog steeds naar Den Bosch gaan. *\o/* *\o/* *\o/*

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 16:55

arabieren als we een sportteam bij elkaar krijgen hihi.

Gilbey

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 17:32

als ik bij het tinkerstamboek ga praten moet dat ook wel kunnen lukken.
Ik sta er zelf voor de TREC en daarvoor hebben we diverse rassen mee, maar die komen dan alleen op onze demo dagen.

Als alles lukt kunnen we volgende editie ook het aangespannen TREC gaan presenteren (naast de gereden TREC)

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 17:37

Aangespannen trec? Wat moet ik me daarbij voorstellen, je kunt bijv dus niet springen enzo.. :))

Gilbey

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 17:43

nee, maar genoeg andere dingen.
Het is nu even wachten tot de opstartcursus gegeven gaat worden door de FITE.
Die zou begin dit jaar zijn in Frankrijk maar door te weinig belangstelling is die niet door gegaan.
We hebben nu een voorstel gedaan om dat hier in Nederland te laten plaatsvinden omdat we centraler zitten voor de landen die belangstelling hebben.
dat zijn ze nu bij de FITE aan het behandelen en we hopen dat het dan zsm toch eindelijk gaat plaatsvinden en we in Nederland/Belgie/Duitsland daarna van start kunnen gaan.

Tot die cursus is geweest kan ik nog niet veel toevoegen dan dat het de aangespannen variant is van de gereden TREC.
Er staan nu ook al hindernissen bij de hindernissenlijst die speciaal voor de aangespannen TREC zijn.
Maar ik heb de cursus nog niet gedaan en wil geen halve waarheden verkondigen die ik later dan weer terug moet nemen.
Info volgt zodra die er is :D

(voor jou en Bon laten we wel een sprong over, met wagen natuurlijk :P )

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 17:54

Nou ben erg benieuwd :))
Zou wel wat voor die kleintjes van mij zijn :D

Haha ja bon zou de hindernis dan nog nemen ook hoor... Wil alleen niet weten hoe ik en de kar er dan bijhangen :')

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 18:08

Maradix schreef:
gem schreef:
Maradix schreef:
Ik was er gister ook! En heb ook sommige van bokt gezien!
We waren met de hengst Tenor gekomen, m'n instructrice en de staleigenaresse van waar ik rijd reed hem gister! In de 2e piste, om 10 voor 2 moest ze. Verder stonden we de hele dag bij de IHW-Stand en is m'n telefoon gejat.. :x
We gingen rond half 7 van huis, rond 9 uur waren we en ik was om 12 uur vannacht weer thuis!

Krijg nou wat.... had ik mn nicht toch bijna 2 x in 1 week gezien :+ (ik had de zaterdag omgezet in zondag)

Jaa je vertelde al bij oma toen dat je zondag heenging haha!
Heb je de IHW stand ook gezien van ons? :D

Jazeker gezien, maar niet blijven plakken :+ .
Enne ff offtopic ..... gefeliciteerd met je verjaardag *\o/* !!

Ivonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 18:53

DendroFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 19:43

Blarhiminn schreef:
De foto's van Amber en Nikki zijn van mij, en had aan muiske07 en Kim (orsini) ook al wat foto's gegeven, ik was er zaterdag en heb van vrij veel dingen foto's gemaakt, vooral in de hoofdring. Paard van DendroFleur heb ik ook op de foto geloof ik :)

Zou je hem willen mailen. Heb alleen een groepsfoto van buiten.

mildpower

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 23:59

tiwi1969 schreef:
Mijn fles is nog niet leeg... kan ik zo nog wat aan mijn anti-rimpel-kuur doen :=

Er was trouwens ook hele lekkere honingrum bij P&K, vergeten een fles te halen |o
Niet echt paard gerelateerd, maar wel lekker als je koud thuis komt na een rit.

Die fles kan je ook bestellen hoor, die van mij was ook leeg, maar er staat nu alweer een nieuwe jammie.... :9

http://www.lascolmenas.nl/web/bestellen/

BlackDevils

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-11 00:18

Die heb ik ook geprobeerd (wat is er nu leuker dan samen met een collegamenner daar even te proosten) en hij was erg lekker inderdaad.
Ik had haar ook beloofd om er later één te halen maar tot mijn spijt ook vergeten.

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-11 00:24

Onze vierde fles van de zes is bijna leeg. Afgelopen jaar zijn er sowieso een stuk of 16 door gegaan