- cola light krentenbollen snoepjes telefoon tomtom regenjas/ paraplu programma/ plattegrond moneymoneymoney - voor zover op voorraad
extra tas voor alle boekjes, folders etc. die ik ga verzamelen. En aankopen die ik ga doen
Dit alles past in een gewone schoudertas.
Dan de garderobe: Aan: spijkerbroek, badstof paardrijsokken kort, bloemetjestuniekje (toch een beetje zomerjurkje ha ha!) donkerblauw vestje voor de koude momenten, donkerblauwe sjaal. Ik neem de bloemetjesregenlaarzen mee.
Zit nog even te bedenken of ik nog achterlijke spelletjes mee ga nemen voor savonds.
jamiroquai
Geplaatst: 08-09-11 16:42
Die van de Aldi van een tijdje geleden. Maar volgens mij zijn ze spekglad....
S'avonds ga ik weer lekker naar huis.... moe maar voldaan!
MyLittleLove
Geplaatst: 08-09-11 16:44
Oke even een lijstje maken:
Cola, eventueel energydrink of vitaminewater Boterhammen Snoep Telefoon Camera, eventueel reservekaartje voor de vele foto's Klein parapluutje Programma Geld.. hoop dat je bij veel stands kan pinnen want zie het niet zitten om met heul erg veel geld te gaan lopen..
Ik denk dan dat ik een schoudertas meeneem met 1 of 2 plastic tassen, als ik echt zoveel foldertjes zou krijgen als ik denk
Uuh, spijkerbroek, denk ook tuniekje en vest, sjaal.. Schoenen moet ik even over denken, denk dat mijn vans dan bruin worden..
Loiz
Geplaatst: 08-09-11 16:50
Alle kaarten zijn (eindelijk ) besteld en betaald, ik ga nu dus ook zeker naar HE Zin in! Alleen jammer dat ik zaterdag de hele dag moet werken, maandag om 8 uur weer op school mag staan en nu al kapot ben
Mijn lichaam is heel hard bezig een verkoudheid te bestrijden. Keelpijn, verstopte neus, warm. Maar alles maar heel klein beetje. Ben wel flink aan de vitamines.
@ Iris 82 Bij mij precies t zelfde, alleen dan ook nog hoofdpijn.. ): En ik ook, heeeel veel groente etc. en heb een potje met vitamine C tablet dingen, mag je maar 3 van per dag staat er op, maar dat is nu bij mij 2 per maaltijd..
Jij ook! ;o
Jeetje, het heerst geloof ik gewoon...
Laatst bijgewerkt door J0anieke op 08-09-11 17:19, in het totaal 1 keer bewerkt
Bloodymary
Geplaatst: 08-09-11 17:19
Haha, het lijkt wel of jullie op schoolreisje gaan!
Vitamine C mag je superveel. Alles wat je niet nodig hebt plas je uit! Weet niet of je rookt? Maar dan kun je voor iedere sigaret wel een geel pilletje nemen.
@Bloodymary: Zo voelt het ook!
hafjelinger
Geplaatst: 08-09-11 17:22
Joanieke schreef:
En ik ben nog steeds ziek, nog erger dan gister... Bah.
Je volledig afsluiten van de buitenwereld, kruik erbij, warme deken, kopje thee, een tv en vooral RUST! Dan weet ik zeker dat je naar horse Event kan!!!