Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Amanniej schreef:Nero ik vind die eerste ook een erg mooi gedicht..verzon je dit geicht zelf? Iig wel een heel erg mooi gidicht en die andere ook!
en die andere 2 zijn van een bokker die ze zelf heeft gemaakt Nero"]
[quote="Amanniej schreef:Nero ik vind die eerste ook een erg mooi gedicht..verzon je dit geicht zelf? Iig wel een heel erg mooi gidicht en die andere ook!
en die andere 2 zijn van een bokker die ze zelf heeft gemaakt
:D)
voor mij mag je er ook wel ééntje maken als je wil? (foto's in m'n profiel of op www.picturetrail.com/generaaltje2
) GeNeRaAlTjE schreef:Wauw!! super mooi joh!!voor mij mag je er ook wel ééntje maken als je wil? (foto's in m'n profiel of op www.picturetrail.com/generaaltje2
)
emmatjuh"]
[quote="samhorse schreef:wie weet hoe je een foto doorzichtig kan maken in een collage?? Ik heb psp8 maar ik weet niet hoe je dat doorzichtig kan maken, dus als het ware zie je de achtergrond door het paard heen zoals op deze
http://upload.petuhr.nl/upload/43158787.jpg
hier zie je ook de achtergrond door het paard heen, vind ik heel erg mooi

dan weet je vast wel hoe je dat moet doen?? Zou je me daarover willen pb-en?? thanks Nero"]
[quote="GeNeRaAlTjE schreef:Wauw!! super mooi joh!!voor mij mag je er ook wel ééntje maken als je wil? (foto's in m'n profiel of op www.picturetrail.com/generaaltje2
)
haha en dan PB ik je wel.. die van jou zijn echt gaaf!!
Van heel veel mensen hoor.. eigenlijk van iedereen