Dat is fijn nieuws! Gelukkig dat hij je toegewezen is!
Ik lees dit topic nu pas. Wat ik niet begrijp is dat er nog steeds mensen zijn die hun frustraties over ruzies/scheidingen over de ruggen van onschuldige dieren uitvechten en dat dit allemaal zo lang moet duren voor dat dit rechtgezet kan worden.
Maar goed, gelukkig heb jij Alvaro weer terug en kun je tijd die je hem gemist hebt weer gaan goedmaken. Voor jou zijn de feestdagen wel met een extra gouden randje dit jaar!
Heel veel geluk nu samen en een mooie toekomst! Fijne feestdagen en een mooi Alvaro vol nieuw jaar!
steefian
Geplaatst: 23-12-11 13:00
*stille meelezer*
oh god wat ben ik blij voor je meid. k las het elke keer met spanning tot aan tokio, hahaha Wat super dat jullie hem weer lkkr voor jullie zelf hebben, zo voor de kerst valt er een enorme spanning en stress van jullie schouders, (k blijf t zeggen) maar god wat ben ik blij!!! En dan door SA, die mag je echt op je blote knieen danken, en al die andere bokkers die je hebben geholpen om hem zo snel mogelijk thuis te krijgen en dikke vette pluim voor ze!!
Lekker genieten van je spekkie, en t gaat helemaal goed komen!
Nogmaal SUPER!!!!! Wish you a nice Christmas with your alvaro!
Wat goed joh! Gefeliciteerd en een heeeel fijn nieuwjaar!
Stumper_
Geplaatst: 23-12-11 13:39
Nog een stille meelezer hier. Had tranen in mijn ogen toen ik las dat hij weer terecht is! Wat ontzettend fijn dat hij nu echt weer van jullie is! Dat mensen zoiets kunnen doen...
Geniet van deze fijne kerst en rust maar lekker uit van alle commotie en stress van het afgelopen jaar. 2012 moet wel jullie jaar worden!
de zoveelste stille meelezer meldt zich. Wat super fijn dat hij terecht is, 2012 wordt vast jullie topjaar! Wanneer komt hij terug bij jou op stal of is dat nog niet duidelijk?