[WN] SWRN 12 t/m 18 September 2011 Dutch Westernriding Festival

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

quarterH

Re: SWRN 12 t/m 18 September 2011 Dutch Westernriding Festival

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 12:02

sorry maar dat snap ik ook niet. als ik naar de site kijk van de judge die zo te zien speciaal voor deze onderdelen is gevraagd krijg ik nou geen hoogwaardig reining gevoel....http://www.frauke-marquardt.de/html/index.html

welke judgekaarten heeft zij?

Gputs, waarom is er gekozen voor een judge die zich richt op 'freitzeit' en het EWU circuit (daarin wel zelf ook al jaren niet meer geshowt) om je high level classes (met veel geld en de wens om vele 'grote' namen te krijgen) te laten judgen?
zouden de aqha/apha judges (wellicht zelfs met NRHA judge card) niet veel logischer en beter zijn geweest? gezien ervaring met reining judgen op een hoger niveau?

is echt een vraag want ik snap die keuze totaal niet en vind het persoon afbreuk doen aan het 'grote namen' imago dat het event west te hebben bij deze classes.

shellybelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 13:28

quarterH schreef:
catalyst1 schreef:
Zo, even het inschrijfformulier bekeken...
Er staat dat er € 9000 added money is in de DWRF reining. Wat zijn hier de regels voor amateur en open ruiters en hoe is het prijzengeld verdeelt onder de amateurs en de open ruiters?

ik heb hier nog geen antwoord op gezien volgens mij? ben ook wel benieuwd.

en wie mogen hieraan meedoen? en volgens welke regels wordt dit verreden? (nrha?)

Kijk even bij de voorwaarden DWRF van de shows (http://www.swrn.info/downloads) en dan staat hier alles beschreven.
Verdeling is amateur: 3000 euro open: 6000 euro.
Reglement: NRHA

Wat de judges betreft, aangezien het geen officieel NRHA-onderdeel is (we verrijden het alleen volgens deze regels) mogen de judges, die we hebben gecontractreerd, dit onderdeel niet jureren. Zij kunnen daardoor hun NRHA-kaart verliezen.

shellybelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 13:30

quarterH schreef:
ah ik had vooral op de site van het event zelf gekeken. daar zag ik alleen flyers en posters

Alle informatie over de show zelf staat op www.swrn.info.
Alle informatie over het randgebeuren staat op www.dutchwestern.nl

quarterH

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 13:50

dankje voor alle info SB!

erg jammer dat je dan op zo'n judge uitkomt.... (geen nrha ervaring maar moet gaan judgen volgens nrha richtijnen... hoop dat dat goed gaat! )

TiaraBungy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-11 00:17

shellybelly schreef:
TiaraBungy schreef:
Alleen AQHA? Maar das een gewone wedstrijd..

Je kunt ook nog de DWRF Trophy starten... tis maar een optie :)

O god.. Ik snap er echt niks van hahaha.. Kan iemand me even helpen?? :)

Ik heb er wel iets over gevonden, maar moet je ergens lid van zijn of niet?? En mag je dit ook starten als je geen ander onderdeel start??

shellybelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-11 08:44

Je kunt de DWRF Trophy starten zonder dat je ergens lid van bent. We hebben een reining klasse voor amateur en open ruiters en een open barrelrace. Dit staat vermeld bij http://www.swrn.info/downloads en dan bij de voorwaarden van de shows: DWRF. Hier staat alles vermeld.
Voor vragen over de show kun je me altijd mailen: sheila@swrn.info dan heb je sneller antwoord dan via bokt ;)

TiaraBungy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-11 15:36

Thanks! :)

crow

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 07:46

Nou, JP maar ingeschreven via een mail. Het inschrijfformulier herkent zijn nieuwe startnummer met Crow niet en dan kan je dus niet verder.

sliding

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 10:43

@Crow kon je niet verder?

Als ik inschrijf laat hij dat iedere keer zien, ik heb er toen een mailtje heen gestuurd waarin stond dat ik met mijn naam moest inschrijven waar ik ook eerder mee in geschreven had (beide achternamen).
Dat deed ik dus trouw dit keer en nog staat die pop-op erbij dat dit startnummer niet bekent is. >;)

Je kunt de pop-op gewoon weg klikken en dan verder gaan, hij registreert het wel gewoon (heb altijd nog gewoon meegedaan ;) ).

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 13:29

Wel echt een show van internationale alure zeg als je je info via Bokt moet vergaren :roll:

crow

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 13:58

Oké, wacht even het antwoord van Sheila af en anders probeer ik het gewoon nog een keer.

johnpppp

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 14:19

Wel echt een show van internationale alure zeg als je je info via Bokt moet vergaren .Beetje domme opmerking van rapido en erg ongepast wanneer je al een aantal keren sheila dr woorden hebt kunne lezen.
komt tie nog een keer dan...........
Voor vragen over de show kun je me altijd mailen: sheila@swrn.info dan heb je sneller antwoord dan via bokt
groeten john

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 14:24

Jammer dat men zo negatief is....
Voorgaande shows in Marienheem kon je altijd probleemloos mailen met Sheila ze beantwoorden al je vragen geduldig en nog snel ook.
Waarom men dat nu niet gelijk doet is vreemd en jammer en volgens mij kan je Hputs ook gewoon mailen dan wel een prive bericht sturen!

Wat ik zo kan volgen word t een mega gave show!
Ik ga zeker kijken!

shellybelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 17:04

crow schreef:
Nou, JP maar ingeschreven via een mail. Het inschrijfformulier herkent zijn nieuwe startnummer met Crow niet en dan kan je dus niet verder.

Als je het startnummerveld leeg laat, dan kun je gewoon verder ;) Dit is namelijk geen verplicht veld.

shellybelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 17:07

crow schreef:

Ik heb hem al ingeschreven :) Als het goed is heb je de bevestiging al binnen per mail...

Dus nogmaals, heb je vragen, problemen met het inschrijven... mail me dan via sheila@swrn.info en ik probeer je zsm te helpen. Bokt lees ik niet elke dag maar mijn mail meerdere keren per dag, dus dat werkt toch echt het snelst ;)

crow

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 18:03

Thanks Sheila, je bent inderdaad altijd supersnel, lijkt soms wel of er stiekem in jouw dag meer dan 24 uur zitten!! Respect.

quarterH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 22:12

Hallo, ik zie op wittelsbuerger andere info staan... er wordt nog gesproken over NRHA en er staat dat de reining 5 judges hebben?
ik las op de inschrijving maar 1 judge voor non pro en nog geen bekend voor de open.
welke info is nu juist?

http://termine.wittelsbuerger.de/conten ... iew_mode=0

shellybelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 19:59

De DWRF wordt gejureerd door 2 judges, waarvan er momenteel 1 bekend is, de ander zijn we nog mee bezig om te contracteren. Dus zowel de am als open wordt door 2 judges gejureerd.
Wat Wittelsbuerger betreft, dit zou aangepast zijn. Maar ik zie nu dat het niet gebeurd is.
En als je de juiste info wilt kijk gewoon op onze site http://www.swrn.info... ;) daar staat alles op en dit wordt steeds bijgehouden. Externe pagina's zijn wij niet verantwoordelijk voor. 8-)
Dus voor vragen over de show kun je me mailen via sheila@swrn.info.

hputs

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 22:32

De Uithof is keihard aan het werk met de verbouwing van de kleedkamers. Na vele pricedures zijn ze deze volledige verbouwing inclusief leiding werk nu aan het realiseren. Samen met de constructie van het winddoek kijken we uit naar het fantastische Dutch Western Riding Festival. Nieuwe kleedkamers, nieuwe winddoek dus een nieuwe ervaring bij De Uithof! Voor foto;s en meer informatie zie http://www.denhaagdirect.nl/?p=26101

hputs

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 22:34

Laatste nieuws; uit zeer betrouwbare bron hebben wij zojuist vernomen dat jurgen Pouls op het Dutch Western Riding Festival gaat starten, wie zei dat er geen grote namen kwamen en dus als het eerste schaap over de dam is zullen er meerdere volgen. Wie volgt?

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 12:44

die start toch altijd op het NK?

Rumpleteaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 12:59

Heb er helemaal zin in! Al doen we nog niet mee, we zijn wel van de partij.
Plus dat ik van steeds meer stalgenootjes hoor dat ze ook komen 'vrijwilligen'; helemaal leuk!

QuarterR

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 13:13

hputs schreef:
Laatste nieuws; uit zeer betrouwbare bron hebben wij zojuist vernomen dat jurgen Pouls op het Dutch Western Riding Festival gaat starten, wie zei dat er geen grote namen kwamen en dus als het eerste schaap over de dam is zullen er meerdere volgen. Wie volgt?

Als ik dit zo lees neem ik aan dat je Frank Siebens ook ziet als grote naam ?? (maar dan in de pleasure)

hputs

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 13:32

heeft die dan al ingeschreven?????

QuarterR

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 15:34

Nu ik zo mijn bericht terug lees denk ik dat maar heel weinig mensen snappen wat ik bedoel.
Ach misschien is dat de rede dat ik eigenlijk alleen maar lees :o
Maar laat ik eens iets duidelijker zijn.
Vergane glorie en eendags vliegen zijn wat mij betreft geen *grote* namen.