Equirience 2010!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Farouche

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-10 19:11

Pelryo schreef:
Ik vond het erg internationaal, ik had onze bouvier bij en kreeg en vaak de vraag of het wel een echte was want hij is niet gecoupeerd.

We hebben alle shows gemist want ik had de programmatie aan mn vader gegeven en ik raakte hem kwijt haha.

Onze hond is ook nog op de loopband geweest, hij heeft meer aandacht dan alle paarden die er rondliepen gehad. Overal gingen mensen met hem knuffelen, kleine kindjes kropen over hem, veel discussies over couperen.

De shows die ik wel heb gezien waren wel heel mooi, zoals het friezencarrousel en de trekpaarden tally ho.

Ik vond die kleine pony wel sneu, 6 maandjes jong en al 3x per dag 10 minuten op de loopband, viel half onderuit, struikelde, weetikhet, vond het geen prettig gezicht. :n

E_Nalanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-10 19:14

Citaat:
Ik vond die kleine pony wel sneu, 6 maandjes jong en al 3x per dag 10 minuten op de loopband, viel half onderuit, struikelde, weetikhet, vond het geen prettig gezicht.

Echt waar :oo Ik heb een betere oplossing: hop de wei op :') :))

Resfeber

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-10 19:48

@Ivonka; Super mooooooiiii!!! Was dat die zo'n show die er op horse-event ook was?
Want daar deden ze ook hetzelfde..

Sharani

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-10 19:55

Farouche schreef:
Pelryo schreef:
Ik vond het erg internationaal, ik had onze bouvier bij en kreeg en vaak de vraag of het wel een echte was want hij is niet gecoupeerd.

We hebben alle shows gemist want ik had de programmatie aan mn vader gegeven en ik raakte hem kwijt haha.

Onze hond is ook nog op de loopband geweest, hij heeft meer aandacht dan alle paarden die er rondliepen gehad. Overal gingen mensen met hem knuffelen, kleine kindjes kropen over hem, veel discussies over couperen.

De shows die ik wel heb gezien waren wel heel mooi, zoals het friezencarrousel en de trekpaarden tally ho.

Ik vond die kleine pony wel sneu, 6 maandjes jong en al 3x per dag 10 minuten op de loopband, viel half onderuit, struikelde, weetikhet, vond het geen prettig gezicht. :n

Wat ik van die mensen begrepen had, had hij er gewoon geen zin in. Mijn minipaardje is ook op de loopband geweest en ik vond dat best wel een beetje eng omdat ik hun pony ook had zien struikelen. Maar Vegas liep er zonder probleem op en vond de aandacht die hij kreeg erg leuk.

Marive

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-10 20:00

Mijn pony (shet) is er ook op geweest, ging echt heel goed :)
Minipaardje van hun heb ik er 1x op zien staan en toen ging het ook nog best goed eigenlijk.

Joscaa

Re: Equirience 2010!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 23:20

Of het goed gaat of niet, ben ik van mening dat een pony van 6 maanden op de wei hoort te staan.
Niet in een klein stalletje waar allemaal kinderen om hem heen hangen, vervolgens op de band wat hij totaal niet leuk vind om daarna weer terug te gaan in het kleine stalletje waar weer iedereen om hem heen hangt.

Ik had met hem te doen, arm dier.

sumic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 23:27

Ik kan het toch niet laten om hierop te reageren. Wat maken die 3 dagen nou uit? Zo'n diertje leert er ook een heleboel van. Het is tenminste een veulen wat veel in de hand komt en mensen gewend is. Op zo'n loopband hoeven ze alleen te stappen. Dat doen ze aan de hand toch ook? Ik geloof nooit dat ditzelfde veulen thuis op de loopband getraind wordt. Het was een voorbeeld. Beestje had water, eten en aandacht en kwam niks te kort. Wat ik veel zieliger vind zijn die shetveulens die in een weiland gedropt worden, die nooit in de hand komen en dan 1 of 2 dagen voor de jaarlijkse keuring, gevangen moeten worden en dan ineens netjes aan een touwtje moeten meelopen. Gaat dat niet goedschiks dan maar kwaadschiks. Om vervolgens na de keuring verkocht te worden op een markt naar het buitenland, omdat er in Nederland geen vraag naar is. En zo kan ik toch nog veel meer opnoemen.

MrTut

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-10 12:43

:o He Hallo,vraagje aan Visibre Team,kun je de foto van de stijgerende arabier op de site zetten??ben erg benieuwd gr hans :D

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-10 18:46

Afbeelding

Afbeelding

Kwaliteit om van te huilen, maar het is hem? :=

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-10 19:55

ach maakt niet uit van de slechte kwaliteit.
Wij vinden ze super!!