[WN] NK Westernrijden 2009

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: NK Westernrijden 2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 20:51

Gefeliciteerd trouwens nog bb!!

CowgirlStore

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 20:52

Ik kreeg al een sms dat Anky niet zo goed ging. Jammer :(:)
Maar mijn broer daarentegen ging hartstikke goed! 3e geplaatst met 140 punten *\o/* dus door naar de finale L2 Reining.
Ik zelf ben ook door naar de finale L2 Trail.

BB: gefeliciteerd! Mooie foto 8-)

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 20:54

fijn dat de stops in ieder geval goed gingen, dat vond ik vooral een stuk minder op de filmpjes die we tot nu toe van haar gezien hebben
ik hoop dat ze een hoop lol gehad heeft en weer een ervaring rijker

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 20:55

MF gefeliciteerd voor jou en rom!

mijntjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 20:59

ik ga zaterdag ook kijken ben benieuwd.
baal ervan dat ik nergens op internet de uitslagen gevonden krijg!

quarterH

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 21:00

jammer voor haar, hoopte op een finaleplaats of zelfs win!
rom: gefeliciteerd!!! op naar de finale!!!!

Buitenzorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 21:22

Jammer, jammer dat er geen live stream is. Weet nog hoe nagelbijtend ik voor de compu zat tijdens de Paints EK in Kreuth...

Iedereen alvast van harte met de behaalde resultaten. *\o/*

Helaas voor mij niet bakrandridderen op het NK dit jaar, ik ga vrijdag voor 3 dagen naar de Campeonata Pre (Andalusier keuring in Assen) met mijn vriendin en haar mooie anda merrie. Nooit gezien dat dat hetzelfde weekend was als het NK ;)

Adrienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 22:44

Weet eigenlijk iemand wie er wel in de L1 finale staan?

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 22:50

Adrienne schreef:

o.a. Wendy van Osch, JP Koopman (met 2 paarden geloof ik), Jurgen Pouls, Chantal Wielens, Ed Gosen, Danielle Schroder en Saskia Banning. Verder weet ik niet meer :P

shellybelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 22:54

Even een korte reactie van het secretariaat, want nu ik weer ben bijgelezen ;) heb ik verschillende opmerkingen gehoord over online startlijsten en livestreamverbindingen....
Dit, livestream, is voor ons niet mogelijk aangezien de internetverbinding op de manege hiervoor niet toereikend is. Wij hebben deze mogelijkheid allang onderzocht, vorig jaar, maar dit behoort niet tot de mogelijkheden.
En wat de startlijsten betreft, ten eerste hebben we geen rechtstreekse internetverbinding op het secretariaat zodat ik de site kan uploaden. Ten tweede als ik al van die internetverbinding gebruik kon maken dan is de snelheid te laag zodat ik de site niet snel genoeg kan uploaden. En ten derde als je weet hoe vaak ik op een dag nieuwe startlijsten uitdraai ivm afmeldingen, bijschrijvingen of what ever en je bent eindelijk een keer thuis na een lange showdag :Z dan heb ik geen zin om nog eens startlijsten op de site te gaan zetten die misschien met 10 minuten alweer veranderd zijn.
Wij proberen met een kleine groep hardwerkende vrijwilligers een gigantisch grote show van een week te draaien en er zijn vast wel zaken die beter kunnen. En die horen we ook graag. Maar soms maak je keuzes en dat is niet altijd iemand anders zijn keuze....
De uitslagen en andere belangrijke zaken komen zsm op onze site. En mocht iemand niet op onze site kunnen en tzt toch belangstelling hebben voor deze uitslagen dan mag je me mailen naar sheila@swrn.info en dan mail ik wel een pdf naar je. :D
Dit kan alleen nog wel even duren want ik ben nog tot zeker zondag op de manege te vinden 8-)

Buitenzorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 23:02

shellybelly schreef:
Wij proberen met een kleine groep hardwerkende vrijwilligers een gigantisch grote show van een week te draaien...

+:)+

yerry

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 23:14

JAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! mijn lesgever ED GOSEN had de beste score in de L1!!!!!
GO EDDY GO EDDY GO EDDY!!! *\o/* *\o/* *\o/*

JAZZ4ff

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 02:23

Gefeliciteerd Niels met je finale plaats.

Afbeelding
Afbeelding

De top 3

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Backup

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 07:19

leuk die foto`s

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 08:38

Dank je Jazz4ff!! Leuk!

crow

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 08:44

Super Frans dat je tussendoor foto's plaatst!

Mikk_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 08:51

Ik lees al een tijdje mee, omdat Aphons Dikhooff, degene bij wie ik les meedoet.
Weet iemand hoeveelste hij gister is geëindigd?

quarterH

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 08:53

ik wil het zadel van Jurgen!!!!!!
rijd hij commander remenic? niet bassie?

Miss_Fancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 09:19

Helaas ook voor mij geen bakrandhangen dit jaar. |(
Is inderdaad heel jammer dat de manege nog geen snel internet heeft want dan had ik lekker mee kunnen kijken. ;)

Iedereen van harte gefeliciteerd met zijn prijzen / plaatsingen :D

En alle vrijwilligers, mijn petje af, dat jullie zo'n mooi groot evenement weer ieder jaar organiseren. *D

Jolande

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 09:27

shellybelly schreef:
Even een korte reactie van het secretariaat, want nu ik weer ben bijgelezen ;)
...
De uitslagen en andere belangrijke zaken komen zsm op onze site.

Allereerst mijn complimenten dat vrijwilligers het evenement organiseren. Ik heb alleen een vraagje over de uitslagen. Vaak zie ik geen score's vermeld bij uitslagen van bv. de WRAN en DAWRA wedstrijden. Dit in tegenstelling tot bv. de AQHA en NRHA. Ik vind het erg nuttig en goed te weten wat nou uiteindelijk de scores waren van de diverse ruiters. Niet alleen om een beeld van het nivo te krijgen maar ook om van je zelf te kunnen zien 'waar je staat' zou je besluiten wedstrijden te gaan rijden. Ook geeft het een beeld van hoe het deelnemersveld in totaal presteerd. Kortom kunnen er dit keer ook score's bij komen staan?

l0esjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 10:10

Ik heb gisteravond genoten van de westernpaarden en nog even met m'n paps een hele lading stro en zaagsel aangeleverd :)
Anky uiteraard ook even gespot; vond het vergeleken bij de rest niet zo spetterend. Maar goed, alle begin is moeilijk en doe het dr zeker niet na :+
Sfeer was volgens mij wel erg goed!

Broncoyboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 10:19

Mensen wat is het er gezellig, wat reed die Ed geweldig, en de dressuurmiepen die eigenlijk voor Ankie kwamen vielen de mond open.
Jammer dat er bij ons een mevrouw ging zitten, die zo bang was van mijn hele lieve niet vervelende duitse herder, dat het dier zich
niet meer mocht bewegen, van die eigenlijk zelf enge mevrouw, gelukkig ging ze weg toen ze Ankie had zien rijden.
Maar ik zei nog tegen deze bange mevrouw,,U moet maar zorgen dat U niet blind word, want dan is er een blinde geleide hond niet voor U bij... Ja je maakt wat mee,, echt het is er zo leuk, de shops, de kantine is goed, de sfeer en de ruiters rijden weer beter, ga erheen want je mist veel als je thuis blijft, veel succes voor de ruiters die nog moeten, en de finalisten.......

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 10:21

Fijn om wat foto's te zien van de deelnemers, die ook wel weer de welbekende ons-kent-ons sfeer van het NK laten spreken. Ik ben dit jaar voor het eerst in zes jaar niet in Marienheem aanwezig en het voelt toch een beetje raar, maar ik weet dat het wat fotografie betreft optimaal is geregeld dit jaar en dat iedere deelnemer van foto's zal worden voorzien, dus om dan toch dagen aan de zijlijn te gaan staan... Wel jammer dat ik de zege van Brekebeentje heb gemist, gefeliciteerd meid! Het is je gegund, jij weet wat showen is! +:)+ (en dat mis ik soms een beetje in de halter)

Ik wens iedereen die nog gaat starten heel veel plezier en succes!

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 10:21

shellybelly schreef:
Wij proberen met een kleine groep hardwerkende vrijwilligers een gigantisch grote show van een week te draaien en er zijn vast wel zaken die beter kunnen.

Ik vind dat jullie het tot nu toe super doen, gister liep alles super op schema :j

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 10:46

Wranglerbutt schreef:
Adrienne schreef:

o.a. Wendy van Osch, JP Koopman (met 2 paarden geloof ik), Jurgen Pouls, Chantal Wielens, Ed Gosen, Danielle Schroder en Saskia Banning. Verder weet ik niet meer :P
Wanneer is deze finale?