SETEFURII_ schreef:nu nog netjes aan de teugel en we hebben een nieuwe GP oefening hahaha, ja!hoe gaan we het noemen?
NonaWen schreef:Whaha, 'zwenkt uit' muwahahahaaaa, ik zit hier te lachen op mn kamertje.ouders zullen ook wel denken..
Hahaha fantastisch Na een hele dag in de bieb, (en nog steeds..) was dit topic wat ik nét ff nodig had!
ik heb ook zo'n blooper met: '' ik laat de achterhand strekken '' maar die is van slechte kwaliteit alleen filmpje maar das via pb deze kan denk ik wel via de mail! dus liefhebbers?
Nog wat Bloopers Ik wil nog steeds niet hoor baashttp://img504.imageshack.us/img504/8528 ... zencb1.jpgWhaa help natte voeten
Eerste springwedstrijd met men ponytje. Bokje na de eerste sprong en in de dubbel kwam het ook niet bepaald uit.
Vanmiddag met Las crosstraining ... Trakhenertje ging niet helemaal zoals het hoort voor degen die het niet goed zien, hij sprong schreef, maar nog wel over die houtjes die ernaast lagen
Juul,stuur mij ook maar Haha Jets Las doet het lekker haha Pfff.. zonde dat ik net tijdens les geen fotograaf bij me had... paard heeft alleen maar lopen bokken tijdens contragalop, hij wou echt niet
Hahahahaha typisch [***] Nou eigenlijk was het meer zo iets van ''ONEEE er zijn stenen, die gaan me vast aanvallen ''en dankzij dit soort grapjes heb ik er wel 20 x naast gelegen Maar nu heb ik wel een vaste zit