Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
iepsel schreef:Dat is allemaal leuk en aardig, maar wie gaat dat financieren? Ik begrijp dat er entree moet worden betaald, vrij logisch, maar de investering zal toch van te voren moeten worden geregeld. En WAT wordt er precies georganiseerd? Komen er stands? Gaat het lijken op een mini Horse Event? Met misschien Clinics (van Bokkers natuurlijk), demonstraties? Of een mega BBQ?
iepsel schreef:Dat is allemaal leuk en aardig, maar wie gaat dat financieren? Ik begrijp dat er entree moet worden betaald, vrij logisch, maar de investering zal toch van te voren moeten worden geregeld. En WAT wordt er precies georganiseerd? Komen er stands? Gaat het lijken op een mini Horse Event? Met misschien Clinics (van Bokkers natuurlijk), demonstraties? Of een mega BBQ?
Manonx schreef:het zal een heleboel werk worden, maar met heel veel hulp van bokkers, moet het grotendeels toch wel geregeld kunnen worden
Citaat:We kunnen natuurlijk wel discussiëren over waar we het moeten/kunnen doen, maar ik denk dat we dat beter uit kunnen gaan zoeken.
Zonder plaats geen evenement.
En verder, nog één keer alles op een rijtje..
Bokt EVENT.
* Plaats dit is voor nu het belangrijkst, zonder plaats weten we niet waar we rekening mee moeten houden, het handigst zou een groot weiland o.i.d zijn.
* Sponsoren
* EHBO
* Vermaak
-geluidsinstallaties
- springkussen
- mechanische stier
- discussie hal
- iets voor de nietbokkers die uitstekende bestuurders zijn (Lees: verplicht worden om bokkers te brengen) koffiehoek o.i.d?
*Clinics van bokkers?Bijvoorbeeld
- Kür op muziek
- vrijheidsdressuur
- springen
- soort bixie iets?
- Western
- Mennen
- Rassendefilé(?)
- Natural Horsemanship
- etc.
*Catering
*stoelen/tafels
*wedstrijd om de bokt trofee?
*Fotograven
*Advertenties
*Vrijwilligers
Dingen om sponsoren te zoeken zijn tot nu toe
* Bedrijven die profijt hebben van bokt (misschien ook met kraampjes?)
* Goed doel erbij betrekken, vaak krijg je dan veel sponsoring.
Het moet inderdaad in de zomer.
En in 'centraal' Nederland. (Waarschijnlijk dus Utrecht of omstreken).
Natuurlijk moeten we rekening houden met het land van de boer, en natuurlijk ruimen we het weer allemaal netjes op.
Als we grond ter beschikking krijgen zal het ook echt wel goed geregeld worden met de boer.
Anders komen we uit op een evenemententerrein..
Land kaaltrappen valt denk ik nog wel mee aangezien we het in de zomer plannen.
en een poll heeft nog niet veel zin omdat de plannen allemaal nog maar in een beginstadium zijn. zo te lezen is er animo voor, dus als we eerst alles goed uitwerken e.d kunnen we daarna een poll starten.
Daarnaast denk ik dat we wanneer we een plaats hebben toestemming moeten vragen aan Bart of whatever, wij kunnen het wel heel blij 'bokt-event' noemen, maar misschien mag dit helemaal niet.
Citaat:Ik vind dit topic nu pas...maar wat is nu de bedoeling? wat gaat er gebeuren? kan het niet echt makkelijk vinden in die 30 pagina's...
wel een leuk idee zo'n grote meeting, ik zou ook wel op een manier mee willen helpen ermee
ztugwell schreef:Oke haha.
Is Walibi de enige optie op dit moment? En voor hoeveel personen is die plek, en wat voor een grond?
Aangezien ik hier een aantal locaties voor me heb liggen.
ztugwell schreef:Oke haha.
Is Walibi de enige optie op dit moment? En voor hoeveel personen is die plek, en wat voor een grond?
Aangezien ik hier een aantal locaties voor me heb liggen.
x_Rebecca schreef:Evenemententerrein Walibi World beschikt over een capaciteit van 2.500 tot 60.000 personen.