Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Iessie schreef:Hij staat hier ergens in het topic (als link) ik heb hem een paar dagen geleden nl nog gelezen...
Krijg je bij binnenkomst nog een plattegrondje of kan ik die beter thuis uitprinten?
sietske83 schreef:Iessie schreef:Ik dacht dat jullie de fleece/zweet dekens bedoelde (van eskadron, dralon)...? Of ik heb het niet goed gesnapt..
maar als ik de hal weet hoef ik niet zo te zoeken.
Oke wist zelf niet wat jullie met dralon deken bedoelden.(fleecedeken weet ik nu)
Ik heb een waterdicht 0 grams deken gekocht en die was 119 en nu voor 49 euro die lagen in hal 12
ook de halster lagen er voor 22 i.p.v 45
annastasia schreef:Ik wil zo'n fouganza pad!!!!!
Helaas had ik niet meer geld, maar wat zijn dat fijna pads en lag die mooi onder dat zadel. En dat voor nog geen 30,- en met 2 jaar garantie.
http://www.fouganza.com/EN/training-saddlecloth-52654870/
annastasia schreef:Er zijn dus verschillende dralon dekens te koop. Beide voor 50,-.
Vooral boven is dit veel te koop. Er zijn verschillende stands waar ze deze verkopen.
Bij binnenkomst krijg je een plattegrond met de hallen en waar wat te zien is.
xFioon schreef:je heb van eskadron de olive/lemon zweetdeken, dat is met licht-knal-groen en donkergroen... en heb ook nog een andere geruite zweetdeken gezien in knal-lichtgroen met donkergroen...
die dralon was 59,- en die ander 30,-