Sander_ schreef:Jaa, FC Twente scoort!Ohnee, sorry, verkeerde forum. (Je moet wat als je geen ES hebt)Heb je geen ES? Arme jij..
Sander_ schreef:Jaa, FC Twente scoort!Ohnee, sorry, verkeerde forum. (Je moet wat als je geen ES hebt)
Sjoert schreef:Sander_ schreef:Jaa, FC Twente scoort!Ohnee, sorry, verkeerde forum. (Je moet wat als je geen ES hebt)BETER BETER!Twente
marleenn schreef:Janine1990 schreef:Ohja, geen thee, maar Baileys... Ben wel Brits bezig zeg... Nouja, schots ook goed...Dat is ook heerlijk Maarja, ik leef op water en brood Nog steeds?!?!? Moet ik nodig ook weer doen
SAKKIA schreef:Ik heb heel veel zenders ES kwam ik achter, maar ja welke moest ik hebben Die ene waar een paard in beeld is
nou ik ben ook zielig, want wij hebben wel ES, maar vriendlief moet zo nodig voetbal kijken. Ik kan er dus helemaal niets van zien. Dat vind ik heel erg
SAKKIA schreef:Ik heb heel veel zenders ES kwam ik achter, maar ja welke moest ik hebben dat probleem had ik ook, maar ik heb nu eindelijk de HD zender gevonden, dus aan de kwaliteit ligt het niet!
Janine1990 schreef:marleenn schreef:Ohja, geen thee, maar Baileys... Ben wel Brits bezig zeg... Nouja, schots ook goed...Dat is ook heerlijk Maarja, ik leef op water en brood Nog steeds?!?!? Moet ik nodig ook weer doen [/quote]Ja, ik heb teveel gefeest van de zomer, dus nu weer even streng