Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ARhythmical schreef:
Daniellev schreef:Misschien heeft hij dat ook weer veranderd????
amondi schreef:Mijn conclusie, foute boel deze stem ronde.
-Mensen die in Exloo zijn geselecteerd in de M of Z groep doen niet mee, want er zijn geen beelden van.
-de enige man -wordt bedolven onder de SMS'jes ( nou maar hopen dat het geen Nicky is en dus een vrouw blijkt te zijn)
-de mensen met de grootste hyves groep, krijgen de meeste stemmen( niet om het een of ander maar bij Lau2 staan ongelooflijk veel stemmen terwijl de ruiter niet eens haar handen op de plek kan houden)
-Kinderen maken dus geen kans, want die hebben geen Hyves achterban!
- hele rare uitslag, de ene 34 stemmen en de ander over de 900..... kom op nou! Meisje dat als Lau1 reed was echt niet minder of beter dan de rest! maar had net nog maar 1 stem!
Foutje bedankt! Zonde dit gedoe, slaat echt nergens op, alleen extra geld in het laadje voor de organisatie
stalleke schreef:Geloof dat het stemmen ook niet helemaal eerlijk is gegaan, volgens mij is er behoorlijk gesjoemeld met de stemmen
amondi schreef:ik ga ook een stemronde maken, dat verdien ik bijna in een half jaar! Kan dus ook in een paar dagen......
Zonder gekheid, de incrowd van Laurens is hier ook aanwezig, gaan jullie er nog over spreken of blijft het gewoon zo?
Als het zo blijft laat het dan aub een eenmalige actie zijn.
Leuk idee, maar geen goed idee!
Slecht voor mijn hart,
Slecht voor de sport,
Slecht voor de portemonnee van de betrokkenen,
Slecht voor het imago van Laurens!
Daniellev schreef:het beroerde is dat die Nick Kemps alle dagen bovenaan heeft gestaan en nu dus niet bij de laatste 5 zit, daar zou ik nou echt goed ziek van zijn!!!!
Nou benieuwd wie er morgen doorgaan. Kan helaas niet gaan kijken (familiebezoek).![]()
En Amondi, ben het wel met je eens. Idee was goed, maar achteraf heeft het niet goed uitgepakt.
stalleke schreef:Daniellev schreef:het beroerde is dat die Nick Kemps alle dagen bovenaan heeft gestaan en nu dus niet bij de laatste 5 zit, daar zou ik nou echt goed ziek van zijn!!!!
Nou benieuwd wie er morgen doorgaan. Kan helaas niet gaan kijken (familiebezoek).![]()
En Amondi, ben het wel met je eens. Idee was goed, maar achteraf heeft het niet goed uitgepakt.
Hij is er ook goed ziek van.. zeke romdat het niet helemaal eerlijk is gegaan.. na 8.15 is er niets meer aan zijn stemmen veranderd terwijl er hier nog behoorlijk wat in die tijd gestemt hebben