Twas weer gezellig mensen met wie ik de afgelopen 7 uur ongeveer heb doorgebracht
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

kyra_1991 schreef:nr 14 >> 40.000 (aardig bedragje)

Paard sprak me al niet aan toen ze de proef begon, had totaal geen aansluiting in zijn lijf en leek erg geïrriteerd, geen sympathiek paard. Ging dan ook behoorlijk in de staak, ik geloof de 1e keer bij het galopaanspringen, en later nog een keer op de laatste AXC lijn, waar ze dus ook werd 'uitgebeld' door de jury.
Ook in de overgangen daarin is dat heel goed te zien. Moeder Tineke kon het trouwens niet laten om tíjdens de proef nog wat te helpen: 'Doorrrr blijven rijden!!'
. Ik heb er zelf veel te weinig verstand van om al die dingen die jij opnoemt er uit te halen, maar als ik het zo doorlees kan ik me er prima in vinden
. De eerste proef die wij zagen was van Rien vd Schaft, daar was ik niet zo kapot van. Bij Alex van Silfhout spatte het plezier er gewoon letterlijk vanaf en ik vond het een erg leuk paard om te zien. Hij ging zo lekker lichtvoetig door de bak!
. Ik vond het iig niet zo'n mooie combinatie.
.
. 
).
?
Shanna16 schreef:Bedankt voor je verslag Bettine! Ik heb problemen met filmloop dus heb er echt helemaal niks van gezien!

We kunnen het natuurlijk gewoon opnemen joh
Waarom zei ze dat? Imke en Sunrise leken toch vrij voorwaarts