De mooie foto die 0oJannekeo0 voor me maakte.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
piggie!!!! schreef:hee sjon,
je moet martijn echt weer overhalen om volgend jaar weer te gaan. zonder jullie is paard en koets gewoon niet af.
dan komen er misschien weer van die eikelszoals dat groepje van ward en jacco in jullie plaats.
begin maar alvast met op em in praten....
oh en ik kom nog een keer naar groningen binnenkort, dan gaan we met zn allen keer uit!!!
mildpower schreef:piggie!!!! schreef:hee sjon,
je moet martijn echt weer overhalen om volgend jaar weer te gaan. zonder jullie is paard en koets gewoon niet af.
dan komen er misschien weer van die eikelszoals dat groepje van ward en jacco in jullie plaats.
begin maar alvast met op em in praten....
oh en ik kom nog een keer naar groningen binnenkort, dan gaan we met zn allen keer uit!!!
Ik zal kijken wat ik kan doen qua tinus... (en de rest)
Maar dat van dat stappen daar hou ik je aan
piggie!!!! schreef:ehm ik raad jacco aan niemand aan, en ik spreek uit ervaring helaas....
martijn zou nog bellen voor een 'afspraak' dus ik zie wel wanneer ik jullie kant uitkom. misschien in de kerstvakantie ofzo.
piggie!!!! schreef:ehm ik raad jacco aan niemand aan, en ik spreek uit ervaring helaas....
obelix schreef:piggie!!!! schreef:ehm ik raad jacco aan niemand aan, en ik spreek uit ervaring helaas....
Toch is ie best cute![]()