Marielle88 schreef:moest je bij de 5 jarigen trouwens constant doorzitten? zoiets heb ik een keer opgevangen geloof ik!
Jehp klopt, bij de 5 jarigen wordt vooraf idd gezegd dat je constant moet doorzitten..
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Marielle88 schreef:moest je bij de 5 jarigen trouwens constant doorzitten? zoiets heb ik een keer opgevangen geloof ik!
VeryWell schreef:Wanted2003 schreef:Nog steeds geen Luttenbergers:(
Ik woon ook in WehlDenk dat de meeste Wehlenaren naar Ermelo zullen gaan.
Wanted2003 schreef:Nog steeds geen Luttenbergers:(
VeryWell schreef:Echt?? En wanneer moet je daar??
kaatje77 schreef:Ik zou mee doen in Luttenberg met mijn 5-jarige.
Helaas is hij geblesseerd.
Maar ik kom wel kijken!
Pasha schreef:Marielle88 schreef:moest je bij de 5 jarigen trouwens constant doorzitten? zoiets heb ik een keer opgevangen geloof ik!
Jehp klopt, bij de 5 jarigen wordt vooraf idd gezegd dat je constant moet doorzitten..

Mireille0 schreef:Hallo,
Ik start in Midden Beemster met mijn 4-jarige Gribaldi x Uniform merrie.
Wie starten er nog meer in Midden Beemster?
Groetjes

VValar schreef:Wordt nog druk daar in de Middenbeemster!
Als jij met 50 pnt naar huis toe gaat ben je geloof ik niet meer zo gezellig. Moet ik maar uit je buurt zien te blijven. Ik bedoelde trouwens: drök Citaat:drök
VValar schreef:Nou dat valt nog te bezienAls jij met 50 pnt naar huis toe gaat ben je geloof ik niet meer zo gezellig. Moet ik maar uit je buurt zien te blijven. Ik bedoelde trouwens: drök
SaskiaKur schreef:kaatje77 schreef:Ik zou mee doen in Luttenberg met mijn 5-jarige.
Helaas is hij geblesseerd.
Maar ik kom wel kijken!
Jammer zeg! Wat is er gebeurd dat hij geblesseerd is geraakt?