_Lisanne_ schreef:Vast wel
Ik heb er zin iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin
ik ooooooooook
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
_Lisanne_ schreef:Vast wel
Ik heb er zin iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin

en de 3e en 6e waren duitsers
,ondanks dat ze hem al jaren op een rij wint reed ze vandaag echt super goed,laurens,imke en edje reden ook echt super goed,knap van isabell dat ze zich tussen de nederlandse top heeft kunnen voegen
87%..het dak ging er echt bijna af en de omroeper deed t ook super.....maar wat n aplaus voor de nederlanders zeg

sigrid1182 schreef:ik vond dat die duitser Hubertus Schmidt ofzo....
zn paardje knap rond stuurde.....de combinatie is minder aantrekkelijk om t zien, maar vond het plezierig om naar te kijken.....
wel wat foutjes, maar hij trok iig de stang niet van oor tot oor .........bij sommige stond ie haast de gehele proef horizontaal......
En die Lingh, dat achterbeen moet echt meer gaan doen....in de piaffe, komen die beentjes amper van de grond....
Positieve uitschieters waren voor mij, Imke Schellekens-Bartels en Hubertus Schmidt. Omdat ik bij beide het idee kreeg dat ze hun paard op een vriendelijk manier voorstellen.....en de paarden niet "getruct "lopen.....
Ben ik de enige die Isabell Werth de beste vond/??? .....
Ik vond Hubertus Schmidt ook ontzettend goed en sympathiek rijden, ook al is het paard geen groot bewegingswonder en heeft het niet al te veel uitstraling imo. Ik vond het zo sneu dat mensen al tijdens zijn rit opstonden om weg te gaan, ik heb extra hard geklapt voor hem
Een ontzettend sympathieke man die enorm eerlijk rijdt!

lascolover schreef:al die reacties!! ik krijg echt super veel szin in morgen!!:D
jantineS schreef:Iemand die foto's heeft gemaakt trouwens??
Iemand foto's? Ben zelf nl een beetje vergeten om foto's te maken
..