Indoor Brabant 2006

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

litteltje

Re: Indoor Brabant 2006

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 17:53

_Lisanne_ schreef:
Vast wel
Ik heb er zin iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin

ik ooooooooook

Unfaithful

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 18:20

Ik ga nu weg, tot straks allemaal!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 19:24

ik ben weer terug van vanmiddag, was grandioos. ned 1,2,4 en 5e

anky nieuw wereld record...kon niet op!

maar ik ga er weer vandoor...tot strax of morgen ochtend

litteltje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 19:45

Ik had ook een stuk op tv gezien ja en de 3e en 6e waren duitsers

Lilliputter

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 20:07

ik vond het echt helemaal super...

anky heeft het echt verdiend ,ondanks dat ze hem al jaren op een rij wint reed ze vandaag echt super goed,laurens,imke en edje reden ook echt super goed,knap van isabell dat ze zich tussen de nederlandse top heeft kunnen voegen 87%..het dak ging er echt bijna af en de omroeper deed t ook super.....maar wat n aplaus voor de nederlanders zeg

het was echt weer een top dag op naar morgen

HedwigOJarig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 20:16

Ik vond het ook helemaal super!!! Ik vond anky heel goed maar vind dat ze een nieuwe kür moet verzinnen. Deze wordt een beetje afgezaagd. Ik vond laurens helemaal geweldig!!! en dat paard van hem
Vond de commentator wel grappig. Hij telde verkeerd bij galopswissels. Vond het leuk dat hij bij anky zei: en hier zingt ze zelf voor als je het nog niet wist hahaahha

jantineS

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 20:31

Ze is met een nieuwe kur bezig. Alleen hij was nog net niet helemaal af voor indoor brabant, misschien kunnen we um verwachten in amsterdam...

Maare ik was er ook vandaag!! GRANDIOOS.. t was echt zo vet. Ene t hardste aplaus was natuurlijk voor anky, maar het entausiaste aplaus was wel voor laurens. Man wat een kur, ookal snap ik dat hij 5e werd, hij had een paard foutjes. Het was een kur om je vingers bij af te likken!!

jantineS

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 20:33

Iemand die foto's heeft gemaakt trouwens??

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 20:40

ik zal zo maar eens gaan, leuk feeeessstje vanavond

lascolover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 20:42

al die reacties!! ik krijg echt super veel szin in morgen!!:D

amen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 20:43

ik vond dat die duitser Hubertus Schmidt ofzo....

zn paardje knap rond stuurde.....de combinatie is minder aantrekkelijk om t zien, maar vond het plezierig om naar te kijken.....

wel wat foutjes, maar hij trok iig de stang niet van oor tot oor .........bij sommige stond ie haast de gehele proef horizontaal......

En die Lingh, dat achterbeen moet echt meer gaan doen....in de piaffe, komen die beentjes amper van de grond....

Positieve uitschieters waren voor mij, Imke Schellekens-Bartels en Hubertus Schmidt. Omdat ik bij beide het idee kreeg dat ze hun paard op een vriendelijk manier voorstellen.....en de paarden niet "getruct "lopen.....

Ben ik de enige die Isabell Werth de beste vond/??? .....

zammarano

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 20:45

nee zkr niet.... zag er heel erg vriendelijk uit bij isabell

HedwigOJarig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 20:47

ik was helemaal onder de indruk van laurens eigenlijk

sidneylover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 21:17

Laurens was in een woord GEWELDIG, en wat een applaus kreeg hij, ik moet eerlijk zeggen dat ik van zijn kur echt kippenvel kreeg.

Urielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 21:42

sigrid1182 schreef:
ik vond dat die duitser Hubertus Schmidt ofzo....

zn paardje knap rond stuurde.....de combinatie is minder aantrekkelijk om t zien, maar vond het plezierig om naar te kijken.....

wel wat foutjes, maar hij trok iig de stang niet van oor tot oor .........bij sommige stond ie haast de gehele proef horizontaal......

En die Lingh, dat achterbeen moet echt meer gaan doen....in de piaffe, komen die beentjes amper van de grond....

Positieve uitschieters waren voor mij, Imke Schellekens-Bartels en Hubertus Schmidt. Omdat ik bij beide het idee kreeg dat ze hun paard op een vriendelijk manier voorstellen.....en de paarden niet "getruct "lopen.....

Ben ik de enige die Isabell Werth de beste vond/??? .....

Men, wij zijn het eens!!! Ik vond Hubertus Schmidt ook ontzettend goed en sympathiek rijden, ook al is het paard geen groot bewegingswonder en heeft het niet al te veel uitstraling imo. Ik vond het zo sneu dat mensen al tijdens zijn rit opstonden om weg te gaan, ik heb extra hard geklapt voor hem Een ontzettend sympathieke man die enorm eerlijk rijdt!

Ik vond Isabell ontzettend goed rijden, zowel in de Special als in de kur. Ik had haar al jaren niet meer live gezien dus het was een leuke verrassing om haar zo lekker bezig te zien.

En eerlijk gezegd vond ik zelf in de Special de punten van Anky erg overgewaardeerd. Ik vond Krack wel erg hectisch en gespannen, helemaal geen voorbeeld van een mooie harmonieuze proef. Ik vond Alex van Silfhout trouwens een erg correcte proef rijden, hij heeft Nimbly echt heel netjes voorgesteld. Van mij had die best meer punten verdiend.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 21:43

Was ik nou de enige die de middag aardig saai vondt?

Die dressuur was om bij te slapen..
Knap dat ze het kunnen,maar echt leuk..Nee!

Urielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 21:47

Ik vond het niet saai, ik heb me alleen de hele middag geergerd aan een stel ongelofelijk domme dozen die achter ons commentaar aan het geven waren. 'Ah, dat paard is mooi! Zie je die staart?'

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 21:52

Ik zat me BEHOORLIJK te ergeren aan een groepje dat ons steeds zat aan te kijken
Haha,echt irritant.Stelletje schapen.

Lilliputter

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 21:53

lascolover schreef:
al die reacties!! ik krijg echt super veel szin in morgen!!:D

die reacties waren geweldig,iedereen maar dan ook iedereen deed mee,gingen staan en klappen,voor de nederlanders,krijg nu nog kippenvel als ik eraan terug denk...super

NeandroD

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 21:56

Aah het was echt super, super leuk!
Iedereen die morgen gaat: Heel veel plezier!!

NeandroD

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 22:14

jantineS schreef:
Iemand die foto's heeft gemaakt trouwens??

Haha dat wilde ik net vragen! Iemand foto's? Ben zelf nl een beetje vergeten om foto's te maken ..

MissDesign

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 22:21

Heey! Het was echt super vandaag!!! Waar zaten jullie? Wij zaten in W2, tijdens grand prix in het midden en tijdens kür op muziek 2e rij!
*edit*: hebben jullie met de grand prix het nichtje van anky gezien, Jaqueline van Grunsven, die reed haar proef verkeerd en ze doet naar mijn idee haar handen heel hoog
Laatst bijgewerkt door MissDesign op 25-03-06 22:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Urielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 22:23

W4

NeandroD

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 22:25

Ik zat N1, nog iemand die daar zat?

Sjoert

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 22:40

Ik zat op W2, helemaal vooraan. Heb als het meezit wel wat leuke foto's, maar dat zie ik morgen allemaal pas.