Je hebt zo goed voor hem gezorgd. Mooi dat hij nu naar een nieuw avontuur gaat. Komt vast helemaal goed met hem en dan heb jij weer je aandacht voor Fuego. Ook fijn voor je denk ik zo
Agossie, die lieve Zorro. Wat zullen we hem missen. Heb je nog wel gehint op een topic van zijn nieuwe eigenaar?
Anoniem
Geplaatst: 02-08-23 20:12
Ah ik merk dat ik het wel best jammer vindt.. Maarja . Het ga je goed Zorro !
Autumnn
Geplaatst: 02-08-23 21:46
SjonnieZ schreef:
Ach arme Zorro wat kijkt hij angstig. Hopelijk krijg je een fijn huisje lieverd.
Oh dat vind ik eigenlijk niet. Vind hem vooral op de laatste foto heel volwassen staan Hoe gaat het met Fuego?
_Tarzan
Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-23 22:09
Hij stond op het filmpje inderdaad een beetje nerveus te lopen en hinniken Maar komt goed!
Fuego vind het prima, die heeft nu weer 24/7 Rocky aan z’n zijde
Afscheidskusje
En lekker eten met Rocky En ja ze hebben enorm geknoeid
pien_2010
Geplaatst: 02-08-23 22:11
Chico en Polie toen zij bij mij kwamen keken ook zo. Normaal en niets mis mee en loste zich ook vanzelf op met veel liefde aandacht en een ander paardje bij hen als gezelschap. Maar ze waren wel wat uit hun huisje en dat is ook logisch. Met Zorro komt het ook echt wel goed.
_Tarzan
Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-23 07:59
Klopt, zeker heeft hij stress, hij is baby en al vaak verhuist natuurlijk en weet niet wat hem te wachten staat. Maar ik heb er echt alle vertrouwen in dat hij super verzorgd gaat worden! Hij zal even een paar dagen nodig hebben om te weten dat hij eindelijk 'thuis' is.
Mocht ik foto's door krijgen zal ik ze met jullie delen.
En wie weet komt er ooit weer een nieuw project, aangezien ik nu 2 stallen leeg heb
Mendi
Geplaatst: 03-08-23 08:09
Je hebt hem fantastisch laten opgroeien van een schamel hoopje naar een blakend gezond tinkertje! Nu weer even alle aandacht naar jezelf en de rest komt vanzelf wel goed.
Toch blijf ik stiekem volgen hier
Melzazu
Geplaatst: 03-08-23 08:10
Ja is toch logisch dat het allemaal even spannend voor hem is. Hij gaat heus snel wennen. Hij is stoer genoeg.
Lief die foto van de afscheidsknuffel van Fuego en Zorro.
Valt mee, Rocky de mini telt voor 2 Fuego merk ik niks aan gelukkig en heeft ook niet naar Zorro gezocht oid, gelukkig! Rocky staat nu 24/7 bij Fuego op de paddock, toch ook weer een voordeel van dat Zorro nu weg is.