Als ze dat stuk buiten mogen slapen.... het is stuk langs een weg.. en dan je paard gekluisterd laten staan en zelf in een slaapzakje... weet niet of dat nou zo hip is... (en niet gewoon te gevaarlijk dat paard toch de weg op hupst)
Opzich zou twee uur met echt een snelle en vlak stuk te doen kunnen zijn...maar goed wel risico.
Grit
Geplaatst: 09-08-19 11:53
Het weer is beter en ik kan mij ook niet voorstellen dat je op 11 blijft met nog twee uur te gaan als je zo lekker gaat. Ze hebben ook gps punten van mogelijke overnachtingsger's, dat zal de keuze misschien ook vergemakkelijken.
We gaan het zien
Femke_Tweety
Geplaatst: 09-08-19 11:55
2 uur lang met 20 km per uur?
Misschien dat het net kan inderdaad.
De wegen zijn natuurlijk niet net als onze snelwegen. Stuk minder druk.
Misschien is er nog wel ergens een woning onderweg (die zien ineens 12 gasten met paarden aankomen )
Wat gaan ze hard. Gaaf ook dat er een nl meedoet in de kopgroep. Echter denk ik waar je ook zit de beleving en avontuur belangrijkste is. Ben benieuwd of ze paard van Mike al hebben en of hij dan hopelijk vanavond zijn slaapspullen terug heeft.
Grit
Geplaatst: 09-08-19 12:09
En ze rijd ook flink door, op mijn kaart zie ik haar nu ruim voorop. Maar de algemene kaart met alle lijnen is bij mij erg traag en moet ik telkens refreshen, dus weet niet of het klopt.
Linda is bijna bij HS11. Zij zal daar wel blijven neem ik aan.
Femke_Tweety
Geplaatst: 09-08-19 12:27
Mike lijkt met een groepje op pad te zijn.
Anoniem
Geplaatst: 09-08-19 12:28
Was het niet de tijd die je te laat binnenkomt in minuten dat de volgende dag 2x wachten voor je mag vertrekken? Dus als je 10 min later binnenkomt, dat je de volgende dag 20 minuten later mag vertrekken?