Kirania schreef:germie schreef:Het lijkt inderdaad kleiner geworden. De plattegrond van 2 jaar terug kun je met google nog vinden en is dezelfde als nu, maar met bovenverdiepingen.
Equitana is sowieso klein vergeleken met Boot. Daar 27 hallen. In 1 dag kom je er daar niet door.
Wat is Boot? Of klink ik nu heel blond?
Is er een specifieke reden dat er zo weinig mensen op zondag gaan?
Boot is een hele grote watersportbeurs, met ook heel veel boten. Dat is jaarlijks in Essen en echt absurd groot. Ze hebben ook 1 grote hal met duikspullen, maar ook visspullen elders, kayaks, en ook de hele dure schepen die een normaal mens nooit kan betalen (maar je mag ze wel bekijken en er ook op en in, soms schoenen uit, soms met slofjes).
Maar Equitana is kleiner geworden, nog niet de helft van Boot qua oppervlakte. Ik vind Equitana eigenlijk altijd al erg compact. De hallen boven waren altijd wel het leukst. Beetje krapper, beetje benauwd, maar met de goedkoopste standjes. Ik hoop dat er gewoon minder shows zijn en meer standjes.
Als ik door de week wil moet ik vrij nemen. Dan ga ik liever in het weekend, daarom dus nu ook zaterdag.
Er is nog 1 plekje over in de auto.