Froukje schreef:Dat is dus de reden waarom ik zo'n hekel aan Wakker dier en aanverwante stichtingen heb..
Ze blazen allemaal hoog van de toren zonder dat ze enig benul hebben van wat er gebeurd in de wereld.
De hele nacht en dag zonder water en oververmoeid? Kijken die mensen serieus wel rond daar?
Nu ben ik er dit jaar niet geweest maar ik ga er vanuit dat er net als vorige jaren gewoon waterpunten aanwezig waren?
En over de rest zal ik maar zwijgen.
Ik ben zelf bezig om de overstap naar veganist te maken en volgde een reeks van deze activistische organisaties op FB, ben lid van veel aanverwante groepen daarover maar wat jij zegt klopt als een bus.
Ze bedoelen het allemaal goed, maar manmanman wat kunnen ze goed overdrijven en alles in het extreme trekken. (Als ik daar meld dat ik paardrijd word ik nog net niet gevierendeeld

Ik heb al zooooveel discussie gevoerd ook over waarom ik naar paardenmarkten ga terwijl ik zo anti dierenleed ben, dat kunnen ze maar niet begrijpen. Erg zonde, want al dat drama is nergens voor nodig.
Mensen zijn ontzettend goed in schreeuwen en dramatiseren. Zeker degenen die geen kennis van zaken hebben, helaas.
Maargoed, dat soort mensen zul je altijd houden gok ik.