Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Roosje_ schreef:Wij zijn net terug thuis van een dagje horse event. Het was opvallend rustig.
Veel regen gehad en het terrein is ontzettend blubberig. Jammer dat er weinig maatregelen zijn getroffen tot nu toe. Ik denk dat dat wel voor problemen gaat zorgen morgen en overmorgen. We moesten parkeren op lang gras in Uddel en konden met mazzel nog wegkomen.
Laarzen waren vandaag eigenlijk al een must.
Als ik morgen zou moeten gaan met de kennis die ik nu heb zou ik lekker thuis blijven
Nessa schreef:Ik vond het een prima dag.
Was zo rustig dat ik zonder probleem met paraplu kon lopen. Regenbroek aan. Alle tribunes meer dan genoeg plek vrij. Dus lekker droog zitten.
Ja het was nat. Ja het werd 1 grote modderpoel. Ja er moesten auto's uit de blubber getrokken worden. Nee heeft niet mijn dag verpest. Heeeeeerlijk in alle rust langs de standjes.
Bus erheen konden we zo instappen. Terug ook.
Maar is geen vergelijk. Het is vandaag vrijdag, de rustigste dag. En rot weer. Dus extreem rustig. Morgen is het uitverkocht...

Wij gaan er o.a. een youtubers special maken, dus zullen voornamelijk bij de youtubers piste te vinden zijn.
_Dominique schreef:Oooh jongens wat een zwembad!
Morgen hebben wij de Horse Agility clinic op het Outdoorterrein Gelderland. Ben blij dat ik er niet op hoef. Maar denk wel dat ik de beentjes voor niks gewassen heb.
[ [url=m/ZubVuK.jpg]Afbeelding[/url] ]
Had ik het goed begrepen dat er nu rijplaten liggen bij parkeerplaats zuid?