kyrkelover schreef:Zijn er meer mensen die de site niet meer opkomen??
Ik wilde kijken naar de fokkerijwereld maar kom er inderdaad ook niet in! Jammer
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Bellatrix schreef:[ Afbeelding ]
Eloya schreef:kevinsky schreef:Heeft iemand toevallig ook foto's van het dameszadel rijden gemaakt? Ik reed mee, het lijkt me erg leuk om ze te zien
Nee. Wel gezien
Op welk paard zat je?
Die ene Fries die had er zin in met z'n galop haha
Wout is een Fries die dol is op galloperen. En vooral zo hard mogelijk
). 
Hij is pas net online dus het kan zijn dat hij nog niet op de maximale resolutie is 
Maar dankjewel
Ik had geen dure camera om mee te filmen hoor
Ik heb een systeemcamera
Ilse_123 schreef:Ik heb vandaag een super leuke dag gehad. Het polocrossen was echt erg leuk. Wel lastig met zo'n hoog paard, maar gewoon wat meer naast je paard hangen en en dan kan je de bal ook wel van de grond af plukken. Verder mooi weer, gezellige mensen en mooie dingen voorbij zien komen, helemaal toppie.
Veel plezier aan de mensen die morgen/overmorgen gaan!
Oh, en echt hele gave foto's Marlies... mag ik die waar ik opsta op mijn facebook zetten? (met het logo er nog op natuurlijk).
helemaal niet meer gewend, werk normaal altijd tot ruim na middernacht dus vroeg er uit ben ik totaal niet meer gewend
mcjv schreef:Het leukste wat ik vandaag gezien heb is toch de wissel van Bianca Schoenmakers en Rieky Young (?). Maar zij als brabanders maakten het toch wat leuker en humoristischer als dat het al was. Top!!!