Carolaaxxxx schreef:xLeoniee schreef:Ik ga me denk ik ook opgeven voor week5. Moeten we trouwens gelijk betalen?
Jaa, direct betalen bij inschrijven. Das nieuw
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Carolaaxxxx schreef:Chimene15 schreef:Is dit ook geschikt voor een paard die veel eng vindt?
Persoonlijk zou ik het een goede leer vinden voor het paard. Andere omgeving, lekker aan de bak en van alles te zien.
Chimene15 schreef:Carolaaxxxx schreef:Ik snap je twijfel. Zelf ben ik daarin best makkelijk en neem ze daarom expres mee, zolang ze wel in de hand te houden zijn en het geen gevaarlijke boel wordt xd
mmm ik kan ook in 2015 gaan misschien is het dan al minder geworden.
Chimene15 schreef:Carolaaxxxx schreef:Ik snap je twijfel. Zelf ben ik daarin best makkelijk en neem ze daarom expres mee, zolang ze wel in de hand te houden zijn en het geen gevaarlijke boel wordt xd
mmm ik kan ook in 2015 gaan misschien is het dan al minder geworden.
jacqueline_Y schreef:apart dat je tot vorig jaar wel later kon betalen en nu opeens direct alles moet betalen bij aanmelding.. had graag gegaan, maar kan niet direct 400 euro missen dus hoop dat er volgende maand nog een plekje vrij is.. zal wel niet
Carolaaxxxx schreef:xcaro schreef:waar moet je eigenlijk inschrijven ?
want kon er niks vinden op de knhs-site
Voor zover ik het goed heb begrepen komt er op de KNHS site een link waar je je kunt inschrijven maandag.
Vorig jaar voor het eerst geweest en zeker voor herhaling vatbaar.
)
Carolaaxxxx schreef:Ik neem aan dat het maandag om 6.30 duidelijk staat aangegeven waar en hoe je je moet inschrijven. Weet niet wat ik er precies van kan verwachten, maar je moet iig je relatienummer bij de hand hebben. Aan de hand van dat nummer komen je gegeven te voor schijn zag ik staan op de KNHS site ergens.
Verder ben ik wel benieuwd naar hoe het verder gaat, dat inschrijven. Het eindigd in een betaling.