Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
PeerAppel schreef:eVolgend jaar ook niet in de vakantie volgens mij. Helaas.
Iemand nog Shires gezien? De Shire uit mijn profiel stond op de markt volgens mijn moeder. Is een grote donkere schimmelhengst.
Ze stonden hierbij. Het is het halfbroertje van deze merrie.
Milan_lover schreef:Froukje1993 schreef:Groot/klein?
Wat een hoop nieuwe aanwinsten van bokkers dit jaar!
Zal een D worden
Likemaaike schreef:Dit is dan Maria (wat een naam):
Maria is een blauwschimmel, en nu bijna geheel zwart! Benieuwd wat het voorjaar ons brengt
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Murosch schreef:waren er trouwens meer die absoluut geen bereik op hun telefoon hadden in zuidlaren vandaag? ik kon helemaal niks met mn telefoon, kreeg zelfs geen oproepen of sms binnen!
Adawi schreef:Een onduidelijke, lelijke foto. Maar deze probeerde ik dus mee te krijgen. Helaas was hij s'morgens voor half 6 al verkocht en heeft er nog tot een uur of 2 moeten staan.
[ Afbeelding ]
Adawi schreef:Een onduidelijke, lelijke foto. Maar deze probeerde ik dus mee te krijgen. Helaas was hij s'morgens voor half 6 al verkocht en heeft er nog tot een uur of 2 moeten staan.
[ Afbeelding ]
Paintlinger schreef:PeerAppel schreef:eVolgend jaar ook niet in de vakantie volgens mij. Helaas.
Iemand nog Shires gezien? De Shire uit mijn profiel stond op de markt volgens mijn moeder. Is een grote donkere schimmelhengst.
Ze stonden hierbij. Het is het halfbroertje van deze merrie.
Grote donkere schimmelhengst? Ja stond bij het bord van Cazimier.
Geen idee wat ermee gebeurd is.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Froukje1993 schreef:Ziet er leuk uit! Onderste blijft wat kleiner, of niet?
Adawi schreef:Likemaaike, idd hengst. Wilde m graag al meenemen om als menpony uit te laten groeien.. veel gegadigden waren er vandaag voor m. Heel wat uurtjes bij m doorgebracht. Helaas. Hij zit nog erg in mijn hoofd
Adawi schreef:Likemaaike, idd hengst. Wilde m graag al meenemen om als menpony uit te laten groeien.. veel gegadigden waren er vandaag voor m. Heel wat uurtjes bij m doorgebracht. Helaas. Hij zit nog erg in mijn hoofd