Wat jammer dat je je roze hoofdstel verkoopt stond Lucky mooi
Dit zal helaas niet het eerste en het laatste zijn wat ik moet verkopen , ik heb alle rekeningen nu binnen en zal zacht gezegd zeggen dat het bedrag er niet om liegt....
Dat geloof ik inderdaad wel! Jeetje zeg, wat heb jij veel liefde, tijd en geld in Luck gestoken, echt heel mooi om te zien Je hebt nu dus ook goed resultaat geboekt Het jammere is wel de rekening inderdaad.. Maar Lucky leeft nog
Morgen gaat Luckje op een grote wei 50 meter verderop waar veel en lang gras staat . De man die daar staat die stelde het voor omdat ik me nu helemaal arm voer aan het hooi om Luck op gewicht te houden. Hij komt dan bij zijn merrie, en zijn shet komt tijdelijk bij Poow te staan. Luck kan zich dan even lekker een paar weken vol eten aan het gras en goed aankomen . Mocht hij Poow erg missen dan kan zij er eventueel ook bij staan of ik kan hem weer terug halen naar mijn eigen stukje.
Ja ik ben helemaal happy . We gaan natuurlijk eerst kijken of het tussen Luck en zijn merrie klikt (lees: dat ze elkaar niet het water in meppen) maar dat gaat vast helemaal goed komen. Zo zie je maar hoe goed paardenmensen elkaar uit de brand kunnen helpen .
Ik heb trouwens nog wel een paar foto's van vandaag als jullie het leuk vinden om die te zien .
Ik ben hem inderdaad ook heel dankbaar . En ik kan meteen zijn paard en wei ook in de gaten houden aangezien hij nog op vakantie gaat. Als ik er toch elke dag ben kan ik net zo goed 2 plekken checken .
Ben trouwens wel heel benieuwd hoe Poow het met een shettervriendje zal gaan vinden .
Ik weet nog niet wat voor geslacht de shet is. Maar hij weet dat Poow een merrie is dus als het een hengstje was dan had hij sowieso niet aangeboden om Poow en die van hem samen te zetten.
Weer even bijgelezen. Wat gaat hij nog steeds goed vooruit zeg, wat een heerlijke foto's weer! Ben super blij voor je dat hij er zo goed bovenop gekomen lijkt te zijn!
Ohhhh ik heb net zo'n leuk cadeautje van Shirley binnen gekregen , echt heel erg bedankt! namelijk een Backbare padje voor Jesse en Poow .
Het overzetten van Luck naar de andere wei is trouwens super gegaan, Hij kon het meteen heel goed vinden met zijn tijdelijk nieuwe chick en stond meteen voldaan te vreten . Ook Poow kan het goed vinden met Pukkie, welke trouwens een ruintje is en een uk bij Poow .