Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

CleovG schreef:Ik heb afgelopen week mijn zomercollectie alweer uit de kast gehaald
[RIJ-ITP] Cleo en Ultra training ZZ-Zwaar/ Young Riders
ik wil rozeeeeee Venthe schreef:Jumping laten schieten, No way! Haha dat gaat echt niet gebeuren misschien wel mijn 1e en laatste keer dat ik daar mee mag rijden.
Heb wel besloten dat ik zaterdag niet ga kijken daar en zondag niet mee ga op concours met mijn vriend. Ik ben nu alweer aan het leren maar weet niet zo goed wat ik nou precies nog moet leren of herhalen.Heb alle gelezen en geleerd dus zit maar wat hoofdstukken opnieuw te lezen.. Heb van alles samenvattingen enzo gemaakt. Hophop lekker aan de blok
Dus dan maar even goed opletten wat er fout is gegaan CleovG schreef:Ik heb afgelopen week mijn zomercollectie alweer uit de kast gehaald
listiglistje schreef:CleovG schreef:Ik heb afgelopen week mijn zomercollectie alweer uit de kast gehaald
Ik hoop niet dat ik bij jou in de les zit, gaat mijn paard aan de kletter van dat roze setje![]()

listiglistje schreef:CleovG schreef:Ik heb afgelopen week mijn zomercollectie alweer uit de kast gehaald
Ik hoop niet dat ik bij jou in de les zit, gaat mijn paard aan de kletter van dat roze setje![]()
Zucchero schreef:listiglistje schreef:Ik hoop niet dat ik bij jou in de les zit, gaat mijn paard aan de kletter van dat roze setje![]()
Ik wil een "like" knop op Bokt!!!
en uiteindelijk vanaf het tweede jaar ging ik alles in 1x halen en was ik alsnog met 4 jr klaar. Nu doe ik uni en heb ik de eerste 3 toetsen ook moeten herkansen en nu opeens gaat het weer goed.
Debbie schreef:Mijn paard heeft vorig jaar een keer de schuld gekregen dat een meisje op wedstrijd tijdens het inrijden van haar paard viel. Vader stond boos aan de kant; ''Ja vind je het gek dat ie schrikt?? Dat komt door die tuiger! Hij heeft nog nooit zo'n gek beest gezien!!''
Ik lachte nog een beetje in de hoop dat het een grap was... maar nee hoor

Kop op meid! Je kan het!