Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
als het dichterbij was geweest was ik zeker weer gegaan, ik moest gewoon om half 7 weg van stal sochtends ik denk niet dat mijn ouders dat weer doen
Mag hopen dat je toen al wel gereden had?
) Boksen was bij mij een drama
paardenmiep schreef:Washinton, het is een vrij drukke maar ook hele leuke dag! Je moet 15 minuten met nog een hele boel anderen in de hoofdpiste rijden voor Adelinde, en zij geeft dan opdrachten die iedereen moet doen. Ze kijkt hierbij naar elke ruiter en geeft cijfers voor de manier waarop je rijdt. Hierna, of hiervoor, heb je een uurtje waarbij je getest wordt door het eco-coach team waar Adelinde ook bij traint. Je krijgt training in (als het hetzelfde is als vorig jaar) Core/rompstabiliteit (balans), Coördinatie(loopscholing), Uitstraling (ballet) en Weerbaarheid (boksen). Dat uurtje is super leuk, want je merkt dat alle oefeningen erg nuttig zijn voor wat jij op je paard doet.
Deze scores worden bij elkaar opgeteld en dan is diezelfde dag ook de halve finale (nogmaals, als het hetzelfde gaat als vorig jaar), dan moet je weer 15 minuten met je paard voorrijden bij Adelinde, en deze keer vraagt ze je waar je op traint en geeft ze je wat aanwijzingen, ze kijkt hoe je deze oppakt en hoe je er mee omgaat.
Nogmaals, allemaal onder voorbehoud, kan zijn dat ze het programma t.o.v. vorig jaar veranderd hebben
). Het lijkt me in ieder geval wel heel erg leuk om te kijken waar ik nog aan kan werken.
Royaltjuh schreef:Ik heb vorig jaar ook meegedaan. Leuk voor een keer maar niet nog eens.
Scoorde toen op het rijden ook hoge cijfers (8en) maar met een longontsteking redde ik het sporten daarna niet meer. Bij het boksen kon ik écht niet meer, en die vent maar schreeuwen tegen me. Was niet zo leuk...
Dus net 2 punten te kort om over te mogen rijden.
Ben wel naar de finale wezen kijken. Er werd vooraf aan de finale ook nog getest op motivatie, toekomstvisie, algemene presentatie enz...
Heb nog wel nagedacht over die clinic van Emmelie, maar 85 euro voor een kwartiertje aandacht (half uur met 2) vind ik even te veel...
Veel plezier en succes voor de mensen die dit jaar wel meedoen