Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
Lekker fris. Ik ben alleen super bang voor onweer... hahaha als het echt dichtbij onweer is dan weet ik t nog niet! BrittOllie schreef:Ik had juist mn korte broek aan gedaan.. het ziet er niet erg positief uit buiten..
zo eerst nog even mijn laatste tentamen van het jaar maken en vanavond mijn eerste proef! Ik hoop dat het dan even mooi weer is!
klumpertje schreef:Het springen is uitgesteld naar 11 uur. Of dit gevolgen heeft voor de rubrieken daarna weet ik niet. Durf het Henk nu ook even niet te vragen, die heeft een boel beslissingen te nemen nu... Ik denk dat de dressuur zo misschien ook nog even stil moet.
Joolien schreef:BrittOllie schreef:Ik had juist mn korte broek aan gedaan.. het ziet er niet erg positief uit buiten..
zo eerst nog even mijn laatste tentamen van het jaar maken en vanavond mijn eerste proef! Ik hoop dat het dan even mooi weer is!
Zoals het er nu uit ziet wordt het vanavond ook chaos. Er komt zometeen ook nog wat over als het goed is. Wat we net hebben gehad zou slechts het voorproefje kunnen zijn.
BrittOllie schreef:Joolien schreef:
Zoals het er nu uit ziet wordt het vanavond ook chaos. Er komt zometeen ook nog wat over als het goed is. Wat we net hebben gehad zou slechts het voorproefje kunnen zijn.
oowhhh...![]()
Ik vind het nu nog wel meevallen eigenlijk, of zit ik in een goed geïsoleerde ruimte waar je geen keiharde knallen hoort, of zijn ze er gewoon niet?
Joolien schreef:BrittOllie schreef:oowhhh...![]()
Ik vind het nu nog wel meevallen eigenlijk, of zit ik in een goed geïsoleerde ruimte waar je geen keiharde knallen hoort, of zijn ze er gewoon niet?
Ze zijn er nu niet, deze bui is om ons heen getrokken. Maar er komt nog wel wat aan als ik de radar mag geloven maar de atmosfeer is nu verraderlijk want buien kunnen heel snel ontstaan of afnemen.

maar daar viel het dus wel mee.klumpertje schreef:Ik ben net bij Henk geweest. Het aantal starts in de eerste rubriek springen was minder dan eerst, hierdoor kon het een uur uitgesteld worden. De verwachte aanvangsttijden van de volgende rubrieken blijven dus hetzelfde en zullen dus niet erg afwijken.
Dankjewel Sabine! Ik heb niet opgelet dus jou niet gezien haha