Ooo dan past dat van mij idd zeker ik heb veel mindere apperatuur haha!
Samy
Geplaatst: 27-07-12 14:13
Ik hoop het echt voor je, heb helaas vaak genoeg mee gemaakt dat ik hem in kon leveren, dus dat ik de gok nu niet meer maak.
x_Lys
Geplaatst: 27-07-12 14:14
Nou 30 cm is 30 cm . En de mijne is geen 30 cm.
Zal het sowieso wel los halen! De lens bij me vriendin in de tas en ik met de camera en willen ze hem erop zien doen we het alsnog want dan is die alsnog geen 30 cm
Ik heb die van mij voor de zekerheid ook maar even opgemeten, zonder zonnekap maar wel inclusief camera 27 cm Maar bij de cross komen ze sowieso al niet ver met het argument 'het zicht van andere bezoekers belemmeren'
Op internet staat toch dat het mee mag tot 30 cm. Mijn, eos 1100 met lens komt op 20 cm ofzo en special voor dat gekocht voor mooie fotos voor thuis. In de mail staat dat die lengte mag dus kan me niet voor stellen dat ze dat in beslag nemen
Blocknummers hier ook even gecheckt: 201 en 208 niet helemaal ideaal maar we zijn er iig bij!
Bonny_CT
Geplaatst: 27-07-12 17:50
x_Lys schreef:
Volgens mij mag je hem daar ook gewoon sowieso mee naar toe nemen! Wielrennen enzo mag ook!
Ik weet in ieder geval ook waarom ik toestemming heb gekregen haha !
Ga jij ook naar greenwich paardensport. Kan jij hier laten weten of jou spiegel reflex me mag?? Ik ga de 6e maar wel fijn om te weten of ik.het dan wel of niet mee kan nemen
Lijkt me stug dat ze camera's kleiner dan 30 cm niet doorlaten terwijl aangegeven is dat de max 30 cm is, dan zouden ze heel wat keren aangeklaagd worden
Helaas geen internet op de camping. Maar wel prima computers hier, dus heb m'n tweede 'Lieve Salinero' inmiddels op facebook gezet. Ik geloof dat jullie wel hebben gezien dat de BBQ al aan geweest is
x_Lys
Geplaatst: 27-07-12 19:39
*gevonden
Laatst bijgewerkt door x_Lys op 27-07-12 19:39, in het totaal 1 keer bewerkt