marijeD schreef:Vandaag iemand gehad van de dierenbescherming deze meneer heeft een kaartje gegeven dus hij was echt van de dierenbescherming hij is gekomen omdat ze vrijdag een telefoontje hebben gehad over een wit paard dat voor in de circel staan en die moest broodmager zijn. Deze meneer was heel vriendelijk en ik heb hem even mee genomen naar het witte paard voor in de circel en de deken er even af gehaald deze man begon te lachen en zei doe de deken er maar snel weer op. Ik moest er ook nog wel een beetje om lachen want ze is drachtig dus rond en ook een beetje te dik. Hij heeft alles goed bevonden en snapt dat ik er nou wel moe van word dat de 3e langs is geweest. Deze man neemt ook contact op met de man die de vorige keer is geweest en was het volkomen met mij eens. Hij heeft alles gecontroleerd tot aan de paspoorten en de entingen aan toe wat allemaal goed was en hij heeft het keuringsrapport van de vorige x ingezien en als er nu nog iemand komt dan hoef ik diegene niet meer het erf op te laten maar zijn nummer geven zodat ze hem kunnen bellen en dan krijgen ze te horen dat alles goed is.
Nou, dat is wel goed nieuws!!
Wat een onzin en wat een nare mensen heb je toch ook... die het leuk vinden om te stalken....
DIE mensen moeten ze in beslag nemen en opsluiten...