KIJK! DAT is nou een trotse Fries zoals hij hoort te zijn. Die uitstraling! Meid, wat heb jij goed werk geleverd en wat is jouw paard opgeknapt zeg!
Neskolay
Geplaatst door de TopicStarter: 06-03-12 11:03
maybe2: Dank je voor je reactie!! Idd zijn de pensionklanten afgelopen weekend verhuisd het ging er niet netjes aan toe idd wat voeren/uitmesten betreft en aangezien de pensionklanten dit zo goed als mogelijk op zich namen al ben ik zeer benieuwd hoe het er nu uitziet nu ze er weer alleen voor staat en financieel ook achteruit is gegaan weer nu de pensionklanten weg zijn.
Wauw! Hij gaat echt super voor uit zeg! Knap werk!
AlexandraM
Geplaatst: 06-03-12 11:17
jee hij is toch al aardig goed opgeknapt vergeleken met t begin! super!!!
LLusitana
Geplaatst: 06-03-12 11:26
Heb je aangifte van verwaarlozing gedaan? Ik kan begrijpen dat je wellicht de relatie met deze stalhouder niet wilt verstoren maar deze persoon zou geen paarden mogen houden. Elk paard kan iets krijgen maar het onthouden van (medische) zorg aan dieren is gewoon strafbaar. Een paard dat op stal staat met (onverzorgde) schurft en mok, met onverzorgde hoeven en zo mager, dat is echt onnodig en dus verwijtbaar.
Heel veel plezier met je grote vriend. Hij gaat zeker weer helemaal opknappen. Wat een geluk dat je hem hebt teruggevonden.
Hier ook een stille meelezer, die het hele topic heeft gelezen en zeker blijft volgen. Ik heb ook echt respect voor je, gelukkig krijgt haiko een goed leventje bij jou, en ik hoop dat die zogenaamde "paardenvrouw" gestraft word
hoi ik heb je post gezien toen je hem net geplaatst had, maar je uit het oog verloren. ik wilde even zeggen dat je top werk geleverd hebt! hij ziet echt weer top uit, tuurlijk kan ie nog wel ietsjes voller, maar meid wat heb jij er werk van gemaakt!!! de vrolijkheid en de levenslust dat Haiko uitstraalt is gewoon prachtig om te zien!
Ruby_
Geplaatst: 06-03-12 23:39
Wat een leuke plaatjes weer zeg. Jullie zien er allebei zo gelukkig en blij uit! Super
je mag ook trots op je zelf zijn hoor jij heb het ook goed gedaan om weer een super mooi paardje van hem te maken en die foto dat hij zich uitschut zo lief
Wat straalt dat paard weer! Zijn ogen glimmen ipv de doffe blik waarmee hij bij het kwam. Genieten!
Misty12
Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.
Geplaatst: 07-03-12 11:57
Geweldig zeg! Zijn huid ziet er nog een beetje raar uit, maar hij heeft wel weer een uitstraling waar je U tegen zegt. Jeetje, wat een stoere kerel! Hij knapt nu echt snel op. Hij is echt helemaal happy. Je ziet de blijdschap die van dat koppie straalt.