Sharon_Jims schreef:Wanneer kunnen we ons gaan inschrijven voor volgend jaar? (dan doen we onder het zadel mee)
De Bootcampgangers van deze keer zijn de eerste die het horen!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Jippie!!

dropje2 schreef:Sharon_Jims schreef:Wanneer kunnen we ons gaan inschrijven voor volgend jaar? (dan doen we onder het zadel mee)
De Bootcampgangers van deze keer zijn de eerste die het horen!![]()
Buitenzorg schreef:@GS, dat "ding" in t midden is een frisbee
Heb gelijk ff snel de bootcampers die ik kon vinden als vriendje uitgenodigd op mn FB
@Angelique, das balen zeg. Vroeg op en dan ook nog voor niks staan te wachten!
@Brenda, zo op de foto ziet het setje er echt super uit (in t echt ook natuurlijk!) maar tis gewoon echt dezelfde kleur!!!
Heb zoveel mooie paarden voorbij zien komen op bootcamp en nu weer op de foto's, maar Mylo zn overbuurman (Hummer) stal voor mij wel de show hoor!![]()
@Dropje, wat een resultaat met Viho! Gefeliciteerd!
Ga nu de andere foto's bekijken!
(heb ie nog nooit gedaan....
)

Stormchaser schreef:Ik ben er al heel vroeg, maar vrees niet er lopen de hele dag meeeer dan genoeg mensen rond om je aan Joey voor te stellen
Enneh... natuurlijk kun je zomaar ineens een paard kopen! Weet je tenminste zeker dat je je leven om je paard heen inricht i.p.v. andersom. Die baan komt dan wel!
Haha, oh wat ben ik erg he!?
En zijn we daar niet allang mee bezig dan? Ik maak afspraken afhankelijk van mijn stal bezoek, en het is niet eens mijn eigen Poown...