Ik meld me onder voorbehoud aan, weet nog niet geheel zeker of ik kom en of het zaterdag of zondag wordt. ( familie viert in dat weekend ook een verjaardag ) Ik was van plan dit jaar niet te gaan, maar vanwege de discussie van jolliegirl over het schieten vs inslapen, ben ik in twijfel gebracht om eventueel toch te gaan.
Als ik kom, dan ben ik zeer zeker gewapend met me camera.
Hahahaha ja, moet ik je natuurlijk wel tegenkomen. Zou wel een geinige foto zijn trouwens, als iemand daar echt een foto van maakt.
Je komt toch ook wel even in de Bokt lounge? Kunnen anders altijd even 06-en uitwisselen.
Onali
Geplaatst: 04-08-11 14:54
Jinte schreef:
Ja ik zie 't! Ik had jou vorig jaar nog zien lopen, wie de andere bokkers waren weet ik niet (meer) maar op dat moment zakten jullie volgens mij door 't hekje bij de NH-cirkels, tijdens een workshop/clinic van Danielle/Amable
Was er niemand die een foto maakte van dat hekje en die meiden die daar boven op lagen?
Onali
Geplaatst: 04-08-11 15:15
Ik heb alleen 2 foto's waarop ik wijs: dit hekje
En wie stata daar naast mij?!!
Laatst bijgewerkt door Onali op 04-08-11 15:18, in het totaal 1 keer bewerkt
Amable
Geplaatst: 04-08-11 15:18
Volgens mij kan ik me ook nog wel iets herinneren van een hekje ja
Ik ben er dit jaar uiteraard ook weer bij! Doe mee met de Balingehof demo's en heb zaterdag en zondag shows in de kidspiste. Ben er uiteraard alle 3 de dagen Dus wie met Jauke wil knuffelen is welkom