Ik woon ook heel dichtbij en ben al 3 keer geweest, maar zo'n koopje als ik heb gevonden heeft niemand!
Woensdag was ik samen met mams en een vriendin gegaan;
- Anky Hortensia
- Anky groenachtig van vriendin gekregen voor verjaardag
Vrijdag, gingen ik en mams nog even langs, vonden we nog een leuk wedstrijd blousje voor 5 euro en open gegeven moment stonden we bij de halsters te kijken.. en ik liep door en zag wat in m'n ooghoek hangen bij de hoofdstellen voor 15 euro.
Dus ik draai me om, hartstikke mooi, rondgenaaid, wit onderlegde neusriem, was wel stang en trens, maar zag er zo mooi uit! Ik dacht desnoods haal ik het stang bakstuk ertussen uit, dus op een gegeven moment kijk ik naar de zijkant, zie ik het tekentje van Otto Schumacher, en ik dacht die zijn toch hartstikke duur (ik dacht +- 150/200 euro). Dus een mevrouw was net aan het bijvullen en die zegt ja, is een hartstikke mooi hoofdstel goed merk ook. En er hing gewoon een kaartje aan waar een 15 euro sticketje opzat. Dus ik denk nou neem m gewoon mee.
Ik en me moeder bij de kassa aangekomen, meisje keek even raar op en er zat een man te eten, (denk de filiaal-baas) en die hebben er kort even naar gekeken maar aangezien er een stickertje op zat kreeg ik hem gewoon mee. Kom ik thuis toch wel nieuwsgierig, ik zoeken op internet...
550 EURIES inclusief 2 paar teugels!
en daar heb ik dan 15 euro voor betaald

.
Het is dit hoofdstel alleen dan wit onderlegd
http://www.thehorsehousewebshop.nl/a-58 ... ondgenaaidGisteren ben ik ook nog even gegaan, wilde nog even bij de ES en sokken kijken
Nog 4 paar sokken en een scapa halster (maat pony die m'n paard van 1.70 past) voor 15 euro