KNHS zomerinstructieweken 2011 (data bekend)

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Merel__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 22:35

xLoki schreef:
Succubi, voor zover ik het begrepen heb start Queelens niet bij de paarden, want ze is 16.
Dus zij 'hoort' ook bij de instructieweek pony's. Maar zij heeft, net zoals ik, een nette mail gestuurd met argumenten waarom zij graag bij de andere groep wilt, en die mail van haar is geaccepteerd, de mijne niet.

Over de veiligheid: snap ik niet helemaal wat je daarmee bedoelt? Want als mijn paard 4 cm kleiner was geweest was het een pony.
Over hoogte van de hindernissen: ik doe niet mee met de springlessen omdat mijn paard een blessure heeft gehad. (dat heb ik ook in de mail vermeld)

vreemd, wel oneerlijk anders ;)

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 22:35

xLoki schreef:
Succubi, voor zover ik het begrepen heb start Queelens niet bij de paarden, want ze is 16.
Dus zij 'hoort' ook bij de instructieweek pony's. Maar zij heeft, net zoals ik, een nette mail gestuurd met argumenten waarom zij graag bij de andere groep wilt, en die mail van haar is geaccepteerd, de mijne niet.

Over de veiligheid: snap ik niet helemaal wat je daarmee bedoelt? Want als mijn paard 4 cm kleiner was geweest was het een pony.
Over hoogte van de hindernissen: ik doe niet mee met de springlessen omdat mijn paard een blessure heeft gehad. (dat heb ik ook in de mail vermeld)

Het verschil wat erin zit is dat een pony wel tussen de paarden kan starten en een paard niet bij de pony's
Waardoor het dus wel van toepassing is dat er pony's in de paardenweek mee rijden maar geen paarden in de ponyweken ;)

xLoki

Re: KNHS zomerinstructieweken 2011 (data bekend)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 22:38

Zoals jij ook zei: je pony beweegt als een paard en toont als een paard, dit is met mijn paard precies hetzelfde. Hij beweegt als een pony en toont als een pony (en hij ís notabene bijna een pony).

Maar laat ook maar, ik heb geen zin in het welles-nietes gepraat. Laten we gewoon gezellig doen. ;)

Lauura

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 22:44

hmm als dat kan ga ik dat ook proberen! Ik start nu nog bij de paarden mag stap terug naar de ponys. Ik moet ze toch nog even bellen en dan geef ik me ook op voor de paardenweek..

Succubi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 23:22

xLoki schreef:
Zoals jij ook zei: je pony beweegt als een paard en toont als een paard, dit is met mijn paard precies hetzelfde. Hij beweegt als een pony en toont als een pony (en hij ís notabene bijna een pony).

Maar laat ook maar, ik heb geen zin in het welles-nietes gepraat. Laten we gewoon gezellig doen. ;)

Het heeft niks met wellus - nietus te maken. Ik snap jouw punt en dat je ervan baalt maar je mag niet met een paard tussen de pony's starten. Dus.... Ook niet naar de instructie week want dat heeft geen nut om daarvoor de regels te verbuigen want dan wil elk kind met een paard naar de instructieweek.
Andersom. Dus als je 18+ bent en een pony hebt moet je bij de paarden starten vandaar dat ze daar soepeler mee zijn.
Hou er rekening mee dat dit geen "ponykamp" is maar een instructieweek wat bedoelt is om je verder te helpen in de sport. Dat in je achterhoofd houdend mag jij met je paard niet bij de pony's starten en dus heb je daar niks te zoeken bij de pony's met een paard.
Is het zo duidelijker?

Fleurrr_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-11 01:41

DaisyDarling schreef:
Fleurrr_ schreef:
week 10A wordt het voor mij, wie nog meer? :D

Voor mij & een vriendin ook. Wij komen met Welsh Cobs, dus vrij herkenbaar :)
Ik herken Herman uit je profiel trouwens, hij was de verzorg/lease pony van een meisje bij mij op kamp, 2 jaar geleden :)

ooooooo ik wil echt heeeel graag contact met het meisje die herman nu verzorgt! ik mis hem zo en ik ben ook enorm benieuwd hoe het met hem gaat! ging ze ook op knhs kamp met hem? enig idee of ze dit jaar weer gaat en ook bokt heeft? :D:D
En leuke pony heb je! :D

Fleurrr_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-11 01:46

Queelens schreef:
xLoki, van wie had je de mail terug gehad?

Ik ga ook naar 10B mag je van mij wel foto's maken :')

Ja ik ben ook gek op gave foto's :D :D :D

Fleurrr_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-11 15:25

DaisyDarling schreef:
Ik herken Herman uit je profiel trouwens, hij was de verzorg/lease pony van een meisje bij mij op kamp, 2 jaar geleden :)

Fleurrr_ schreef:
ooooooo ik wil echt heeeel graag contact met het meisje die herman nu verzorgt! ik mis hem zo en ik ben ook enorm benieuwd hoe het met hem gaat! ging ze ook op knhs kamp met hem? enig idee of ze dit jaar weer gaat en ook bokt heeft? :D:D
En leuke pony heb je! :D

Herman is op 24/25/26/27 februari 2010 verkocht dus misschien heb jij je vergist of is het een andere pony? en welk kamp? :o
xxxxxxx

Selente

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-11 21:47

Ik wil ook graag naar het KNHS kamp week 10B...
Alleen het is niet met m'n eigen pony, dus ik zou wat informatie willen hebben...

Kan iemand mij vertellen hoeveel trainingen je hebt, en door wie deze eventueel gegeven worden?
Wil graag wat informatie verzamelen! :=

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-11 21:50

Ik weet alleen van de allroundweek,

je hebt iedere dag 2 uur les, behalve vrijdag
je hebt 1x een springles, 1x een crossles en 1x een buitenrit, ook heb je nog een keuzeles (kan je kiezen wat je wilt doen) verder heb je alles dressuur, van verschillende personen :D

996981

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-11 21:53

Sjonge jonge.... Je nou even het topic
leest voordat je vragen stelt... Is al meerdere malen gevraagd, en is al meerdere keren antwoord op gegeven ;)

Selente

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-11 22:09

themuisje schreef:
Sjonge jonge.... Je nou even het topic
leest voordat je vragen stelt... Is al meerdere malen gevraagd, en is al meerdere keren antwoord op gegeven ;)

Nou sorry hoor...
Ik heb momenteel gewoon even geen tijd om 37 volle paginas door te spitten... En als iemand mijn vraag dan even zou kunnen beantwoorden zou dat gewoon fijn zijn....
Had anders ook nog wel wat anders gebracht kunnen worden naar mijn mening maargoed ;)

996981

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-11 22:16

Ja, ik had het mischien anders kunnen zeggen.
Maar het is nogal irritant dat alles telkens keer op keer voor gekauwd moet worden.
Terwijl je het heel makkelijk even op kunt zoeken. Die vraag is geloof ik zelfs nog op de eerste pagina gesteld...

Succubi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-11 22:28

Is het niet handig om een lijst met veelgestelde vragen en antwoorden neer te zetten?
Dan kan iedere nieuwkomer naar die pagina :)
Vorig jaar was het ook zo rete irritant om alles 10x te moeten typen.
En de KNHS is erg zuinig met informatie voorzien :=

Selente

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-11 22:31

Succubi schreef:
Is het niet handig om een lijst met veelgestelde vragen en antwoorden neer te zetten?
Dan kan iedere nieuwkomer naar die pagina :)
Vorig jaar was het ook zo rete irritant om alles 10x te moeten typen.
En de KNHS is erg zuinig met informatie voorzien :=

Haha dat zou inderdaad wat handiger zijn...
Ik moet zeggen dat ik best bereid ben om informatie te zoeken, want ik heb al aardig wat gegoogled, maar de KNHS is inderdaad zoals jij al zegt wat zuinig met informatie verstrekken...
Wat erg irritant is, want ik wil de eigenaresse gewoon ook goed informeren van de instructieweek...
Dat is wel zo fair, als ze mij toestemming geeft tot de instructieweek...
maar 31 pagina's met bijna de helft discussies, ontmoedigt mij eerlijk gezegd een beetje in het doorspitten van de pagina's

stunning

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-11 22:32

Nog minder dan twee weken en dan opgeven :):) :D
Ik hoop zo dat ik er door kom, heb er al zoveel zin in :D

Succubi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-11 22:34

Dat begrijp ik wel hoor. Ik vond het vorig jaar ook heel erg moeilijk om zo lang te moeten wachten op info.
En dan nog word er gezegd om 10uur aanwezig te zijn maar wist je niet hoe het zat met de boxen en slaapplaatsen. Als je daar eenmaal aankomt is het allemaal goed geregeld en duidelijk maar als je er in je eentje heen moet is het wel spannend :)

Maar het ligt eraan naar welke week gaat en welke instructeurs je krijgt.
Het zijn wel allemaal gediplomeerde en goede instructeurs :)

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-11 22:36

Idd ik ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe het met de aankomst daar gaat of je je moet melden of dat je, je paard in een box mag dumpen en een slaapplek mag zoeken en hoppa :+

stunning

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-11 22:38

Zetten we Peri en Donja naast elkaar in een box :P

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-11 22:39

Ja Donja is altijd erg rustig toch stef? dan kan dat idd wel een idee zijn.
als ze ook niet snel hengstig is enzo. :')

Peri staat dan allemaal tussen de merries haha gezellig

stunning

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-11 22:40

Ja Donja is heel rustig :) En ik merkt er vaak vrij weinig van als ze hengstig is := Af en toe merk ik het wel, maar toen de DA zei dat ze hengstig werd, ik heb tot nu toe nog steeds niks gemerkt _O-

Succubi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-11 22:41

Je komt aan, loopt richting de stallen en daar staan mensen die zeggen dat je je paard in een box mag dumpen :D.
Je mag elke box uitkiezen waar geen naam bij staat. Als eenmaal een box hebt schrijf je op het kaartje de naam van je paard en wat hij te eten krijgt. (ze voeren zelf, heb je zelf voer mag je je voerton voor de box neerzetten en op het kaartje de hoeveelheid schrijven).
Dan laad je je spullen uit, zadelkastjes zijn allemaal voorzien van een naam.(aanrader éérst je zadelkastje te vinden en je paard vlakbij te zetten ;) )
En dan laad je je slaapspullen en kleren uit en die dump je in "een" slaapkamer :).
Dan ren je naar boven voor het openingspraatje, snel je shirt krijgen en als een malle naar je paard want sommige lessen beginnen al tijdens het openings praatje :=

Dus ja, je dumpt je paard en jezelf in een willekeurig slaaphok :D

stunning

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-11 22:42

Kun je bijvoorbeeld ook aangeven als je met iemand samen gaat van ik wil bij die op de slaapkamer of mijn paard moet perse naast die staan ofzo?

Succubi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-11 22:44

Eeeh, volgens mij kan je met het aanmelden wel aangeven dat je je paarden naast elkaar wilt hebben staan.
Maar als je op tijd aankomt is er genoeg keuze.
Slaapkamers zijn vrij om in te delen. Er zijn genoeg slaapkamers en 8 personen per kamer. Dus daar hoef je je niet druk om te maken :)

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-11 22:46

Ag als we gewoon optijd zijn allemaal stef zijn er nog boxen zat ik heb het graag goed zegmaar _O-
Hoe groot zijn die kluisjes eigenlijk voor je paardenspullen
ik zit nu al in een crisis
2 zadels en ik ben zo'n iemand die alles reserve meeneemt dus 2 halsters en 2 singels per zadel 2 of 3 hoofdstellen en zo gaat dat door dan. :o